نوشته شده توسط : ost

بعد از قرار دادن کلی آلبوم جدید سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفتیم موسیقی متن فیلم قوی سیاه – Black Swan اثری از آهنگساز بزرگ و قدرتمند کلینت منسل (Clint Mansell) محصول سال ۲۰۱۰ را برای شما کاربران گرامی با کیفیت اورجینال آماده کنید. یک ترک نمونه از آلبوم قرار داده ایم که گوش دادن به آن به هر بنی بشری توصیه می شود پس منتظر چی هستید هم اکنون دانلود اهنگ های فیلم Black Swan را انجام دهید و از گوش دادن به انها لذت ببرید.

دانلود موسیقی متن فیلم قوی سیاه - Black Swan (آلبومی شایسته)

 

معرفی فیلم قوی سیاه | بخش اول

قوی سیاه (Black Swan) فیلم ترسناک روانشناسی محصول سال ۲۰۱۰ کشور آمریکا به کارگردانی دارن آرونوفسکی می باشد. فیلمنامه این فیلم توسط Mark Heyman, John McLaughlin و Andres Heinz نوشته شده است, که بر اساس داستان اورجینالی از Heinz می باشد. ستارگانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و ونسان کسل (Vincent Cassel) و میلا کونیس (Mila Kunis) و باربارا هرشی (Barbara Hershey) و وینونا رایدر (Winona Ryder) می باشند.

پیشنهاد ویژه : نهایت احساس در موسیقی فیلم پدرخوانده (The Godfather)

 

داستان فیلم درباره تولید موسیقی “Swan Lake” کاری از آهنگساز موسیقی باله Tchaikovsky می باشد که توسط کمپانی New York City Ballet ساخته شده است. در تولید این فیلم نیاز بود از رقصنده های باله استفاده شود تا فوی سفید معصوم و شکننده را بازی کنند. برای این موضوع از ناتالی پورتمن که بهترین انتخاب برای کاراکتر نینا بو استفاده شد, همچنین نقش قوی سیاه را هم Kunis بازی می کند. نینا غرق فشار احساسات بی نهایتی می شود که خود را در میانه رقابت برای این نقش می بیند. این باعث می شود دنیای واقعی را فراموش کند و وارد کابوسی شود.

 

به طور معمول از فیلم با عنوان ترسناک روانشناسی یاد می شود. Black Swan همچنین میتواند به عنوان استعاره ای برای رسیدن به اوج هنری یاد شود. این موضوع به خاطر نمایش رو به رو شدن اوج چالش های روانی و فیزیکی که یک شخص میتواند با ان رو به رو شود. دانلود موسیقی متن فیلم قوی سیاه را حتما از پایین مطلب انجام دهید.

 

معرفی فیلم قوی سیاه | بخش دوم

برای مثال میتوان از آن به صورت “فیلم قوی سیاه شعری استعاری برای تولد یک هنرمند و نمایش بصری از ادیسه روانی کاراکتر نینا که به اوج هنر می رسد و بهایی که برای آن می دهد” یاد کرد. فیلم در تاریح ۱ سپتامبر ۲۰۱۰ در فستیوال بین المللی فیلم ونیس به نمایش در آمد, در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۱۰ اکران محدودی را تجربه کرد و در تاریخ ۱۷ دسامبر اکران عمومی خود را اغاز کرد.

پیشنهاد ویژه : معجزه واقعی با موسیقی متن سریال Westworld

 

فیلم قوی سیاه به محض اکران با واکنش خوب منتقدین رو به رو شد و توانست در باکس آفیس به خوبی عمل کند. واکنش های مثبتی که برای این فیلم وجود داشت برای اجرای پورتمن و کارگردانی Aronofsky بود. فیلم قوی سیاه توانست در سطح جهان فیلم ۳۲۹ میلیون دلاری را تجربه کند, در ۸۳امین مراسم اسکار توانست در ۵ بخش نامزد دریافت جایزه شود. برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری و بهترین تدوین و توانست برای بهرین بازیگر زن (پورتمن) برنده جایزه اسکار شود.

دانلود موسیقی متن فیلم قوی سیاه - Black Swan (آلبومی شایسته)

درباره موسیقی متن قوی سیاه

آلبوم موسیقی متن فیلم قوی سیاه پنجمین همکاری مستمر بین کارگردان Aronofsky و اهنگساز انگلیسی کلینت منسل می باشد. منسل اهنگسازی فیلم را بر اساس موسیقی باله “Swan Lake” کاری از آهنگساز باله Tchaikovsky نوشته است, اما با تغییرات اساس در موسیقی ان. به دلیل استفاده از موسیقی Tchaikovsky از حضور البوم در مراسم اسکار جلوگیری شد.

 

ویولنیست “Tim Fain” به اجرا بر روی صفحه و همچنین موسیقی متن فیلم قوی سیاه پرداخته است. فیلم همچنین دارای قطعه های جدید مختلف موسیقیایی از گروه دو نفره The Chemical Brothers می باشد. اما در آلبوم اهنگ های فیلم Black Swan رسمی از آنها استفاده نشده است. از موسیقی این گروه در سکانس کلوب فیلم قوی سیاه استفاده شده است.

 

باکس آفیس

فیلم قوی سیاه در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۱۸ اکران محدود خود را تنها در ۱۸ سینما در آمریکای شمالی اغاز کرد, بعد از این اکران محدود به شکل شگفت اوری در باکس افیس موفق ظاهر شد, فیلم در روز اول اکران خودش ۴۱۵ هزار دلار فروش کرد و میشه گفت به ازای هر سینما ۲۳ هزار دلار فروش داشته است. بعد از گذشت یک هفته ۱٫۴ میلیون دلار فروش کرد به عبارتی به ازای هر سینما ۸۰ هزار دلار.

پیشنهاد ویژه : دانلود موسیقی متن فیلم Knives Out

 

نکته ای که وجود دارد رتبه دوم برای فروش به ازای هر سینما را از آن خود کرده بود. جایگاه اول در دستان فیلم The King’s Speech بوده است. لازم به ذکر است این فیلم پرفروش ترین فیلم به ازای هر سینما برای کمپانی Fox Searchlight Pictures است. در هفته دوم فیلم اکران خود را به ۹۰ سینما گسترش داد و توانست ۳٫۳ میلیون دلار فروش داشته باشد و در جایگاه ششم باکس افیس قرار گرفت.

 

در هفته سوم تعداد سالن های سینمای خود را به ۹۵۹ سالن افزایش داد و توانست ۸٫۳ میلیون دلار فروش داشته باشد و در آمریکا ۱۰۶ میلیون دلار و در سطح جهان ۳۲۹ میلیون دلار به طور کلی فروش کرد.

 

واکنش منتقدین

بر اساس وب سایت Rotten Tomatoes از مجموع ۳۰۰ نقدی که از فیلم انجام شده است با ۸۵ درصد نظر مثبت رو به رو شده است . امتیاز ۸٫۱۸ از ۱۰ را دریافت کرده است. بر اساس وب سایت “Metacritic” از ۴۲ نقدی که از فیلم انجام شده امتیاز ۷۹ از ۱۰۰ را دریافت کرده.

دانلود موسیقی متن فیلم قوی سیاه - Black Swan (آلبومی شایسته)

نقد اختصاصی فیلم Black Swan

خب دوستانی که سر ما فریاد می زدند که نقد فیلم قوث سیاه را بگذار باید بهتون بگم “صبر, یک حسن است” :))

قوی سیاه , فیلمی با هنرمندی همسرم ناتالی پورتمن, :))) که در نقش رقصنده باله بسیار حرفه ای و بی نقص در این فیلم هنرنمایی می کند. او در این فیلم نقشی را دارد که انگار او برای این حرفه ساخته شده است و ان ملکه قو ها هست! اما او هم باید قوی سفید, که به طور طبیعی این نقش را دارد و هم قوی سیاه باشد, که تمام چیزهایی که نیست می باشد.

پیشنهاد ویژه : غول چراغ جادو در موسیقی فیلم علاءالدین (Aladdin)

 

یک جایی در اعماق کاراکتر ناتالی می توان وجود قوس شیطانی سیاه را دید, یه جایی همون جاهاست! چیزی که موضوع این فیلم را معرکه می کند که همه ما یک چنین چیزی در وجودمان داریم, منظورم لزومان قوی سیاه نیست, خودتون متوجه منظورم می شوید, ببینید ما همه خوبی ها و بدی هایی داریم.

 

ناتالی پورتمن برای بازی در نقش قوی سیاه همینطوری نمی تواند شروع به بازی در این نقش بکند, او باید به اعماق ورود کند و اون شخصیت بی نقص را پیدا کند که حقیقتش کمی تنش فیلم بالا می رود.

 

بخش اول

حتی با اینکه این فیلم رقصنده های باله را به نمایش می گذارد,

همه میتواند به دو دلیل این فیلم را تماشا کنند. دلیل اول, همان طوری که گفتم ما همه دارای خوبی ها و بدی هایی هستیم, سیاه و سفید, و دومین دلیل, ما همه میدانیم خواستن چیزی به شکل خیلی دیوانه واری چه معنایی دارد, امیدوارم همه بدانید چه معنایی دارد.

 

در این فیلم میلا کونیس هم هنرنمایی می کند و یک جورایی وجه مخالف ناتالی پورتمن می باشد, یک جورایی قوی سیاه دنیای واقعی, نقش قوی سیاه برای او به اندازه نقش قوی سفید برای ناتالی پورتمن ساده است. به شخصه به فیلم هایی که یک چنین تقابل کاراکتر ها را دارد را دوست دارم, میلا کونیس این نقش را به خوبی بازی می کند, فقط به شیوه راه رفتن و صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن او توجه کنید, به شدت خفن و زیبا و جذاب است.

 

کاراکترهای ناتالی پورتمن و میلا کونیس در این فیلم مثل دو کاراکتر بتمن و جوکر هستند,

یکی از آنها هرج و مرج و دیگری نظم و ترتیب است.

میشه گفت این دو از یک دیگر چیزهایی یاد میگیرند,

اما باید بگم هرج و مرج جذابیت بیشتری دارد!

وقتی که این و کاراکتر نوشیدنی رو میزنند شما شاهد خیلی چیزها خواهید بود, از ان چیزهایی نیست که موقع حمله دلغک ها می بینید! یعنی بهش فکر میکنید, خودم چندین بار بهش فکر کردم اما فکر نمیکردم به چشمان خودم ببینم. خدا پشت و پناهت دارن آرونوفسکی. موسیقی متن فیلم قوی سیاه را حتما با کیفیت اورجینال دانلود نمایید.

 

بخش دوم

خیلی خب, آیا فیلم قوی سیاه, فیلم خوبی بود؟ بله حقیقتا خوش ساخت بود.

نویسندگی و کارگردانی خیلی خوبی دارد.

دارن آرونوفسکی همیشه روشی برای به نمایش گذاشتن جلوه های انسانی تاریک دارد

و به شکل غافلگیر کننده ای قابل اعتماد هم هستند,

اگر با عقل جور در میاد. توی این فیلم اتفاقات دیوانه وار زیادی رخ می دهد, جالب و ترسناک است.

 

وقتی یک انسان شروع به از هم پاشیدگی می کند, چیز خوش آیندی تیست! همان طور که شاهد هستید ناتالی پورتمن برای هنرنمایی در این نقش برنده جایزه اسکار شده است. بیایید با این موضوع رو به رو شویم, وقتیکه فیلم Attack of The Clones را تماشا میکردیم, و او به این شکل بود “عمیقا دوستت دارم” همه اینطوری بودیم “گمونم کار او بهتر از این حرفاست” دروغ نمیگم, این مشکل گردن کارگردان است, چونکه خیلی چرند بود. به نظر چیز بیشتری تو چنته دارد. و بعد از انتشار این فیلم حق با ما بود.

 

خب فیلمی تاریک و پیچیده و ترسناک است, اما به شدت قابل اعتماد است,

احتمالا نباید به این فیلم اعتماد کنم, اما یه جورایی می کنم.

ایا این باعث میشه دیوانه باشم!؟! خب باید بگم فیلم قوی سیاه فیلمی اسکاری است,

یعنی فیلمبرداری و بازیگری و کارگردانی و خاطره انگیز و ترسناک خوبی است.

 

بخش پایانی

ایا فیلم قوی سیاه محبوب ترین فیلم سال من است؟ نه نیست. اما بدون شک موسیقی متن فیلم Black Swan ارزش چندین بار گوش کردن را دارد. بیایید صادق باشیم, هیچ وقت نمیرم پیش دوستام و بگم, رفقا بیایید امشب کمی قوی سیاه ببینیم! به شخصه دیگه برای بار دوم این فیلم را تماشا نخواهم کرد, اما از تماشای آن خورسند هستم, اگر به فیلم های روانشناسانه تاریک و تخریب درونی علاقه دارید احتمالا این فیلم برای شماست.

 

اطلاعات تکمیلی در ویکی پدیا

لیست اهنگ های فیلم قوی سیاه

۱) – Nina’s Dream – 2:48
۲) – Mother Me – 1:06
۳) – The New Season – 2:39
۴) – A Room of Her Own – 1:56
۵) – A New Swan Queen – 3:28
۶) – Lose Yourself – 2:08
۷) – Cruel Mistress – 3:29
۸) – Power, Seduction, Cries – 1:42
۹) – The Double – 2:20
۱۰) – Opposites Attract – 3:45
۱۱) – Night of Terror – 8:01
۱۲) – Stumbled Beginnings..) – 3:51
۱۳) – It’s My Time – 1:30
۱۴) – A Swan Is Born – 1:38
۱۵) – Perfection – 5:44
۱۶) – A Swan Song (for Nina) – 6:23
۵۲:۲۸



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

 

نقد اختصاصی موسیقی فیلم Never Look Away وقتی که برای اولین بار شنیدن آهنگسازی این فیلم را مکس ریچتر انجام داده است. گوش دادن به این آلبوم جزء اولویت های من قرار گرفت. یک درام, یک درام اروپایی که به نظر می آمد از نظر موسیقی کار برجسته ای باشد. که وقتی شروع به گوش دادن ترک ابتدایی “The mind’s eye” کردم کاملا این برجستگی به چشم می آمد. آن موسیقی برجسته مینیمالیستی کاملا مشخص بود. از زمانی که کار او را برای سریال The Leftovers شدیدم کاملا عاشق موسیقی او شدم

. موسیقی آرام, عمیق که انسان را با ملایمت به مکان های مختلف می برد, حس راحتی و آسودگی کاملا به انسان منتقل می شود. موسیقی درون گرایی است. و تمرکز روی درون انسان دارد. وقتی بحث دنیای بیرون می شود, موسیقی آن حداقلی خود را حفظ می کند, اما آن گرمای موسیقی کم می شود کمی موسیقی سرد می شود. موسیقی الکترونیک پدیدار می شود

. تن موسیقی تغییر می کند, دقیق تر و طبیعی تر می شود. ابزار های موسیقی به هم فضا کافی را می دهند. موسیقی زیاد شلوغ نیست. برای مثال وقتی موسیقی گیتار نواخته می شود. موسیقی ویولن منتظر می ماند و در زمان مناسب به موسیقی اضافه می شود. به زیبایی موسیقی توسعه و تکامل پیدا می کند.

موسیقی جنگی

یک جورایی فیلم “Never look away” حس موسیقی درام جنگی دارد. توضیحش سخت است. وقتی که به قدر کافی به موسیقی متن مینیمالیستی درام های جنگی گوش می دهید. متوجه می شوید چه نوع موسیقی ای دارد. چه حسی دارد. یک جور حس اضطرار در موسیقی وجود دارد. جوری که تارهای نواخته می شوند به شکل کاملا ماهرانه آن حس منتقل می شود. و آن تک نوازی کاملا مشهود است.

در پس زمینه موسیقی مرثیه ای ادامه دار وجود دارد. حتی وقتی که موسیقی مینیمالیستی است , مکس ریچتر دقیقا می داند چه زمانی آن وزن لازم به به موسیقی بدهد, آن بار داستانی را. موزیک های مکس ریچتر همیشه داستان خود را برای گفتن دارند. در دنیای خودشان صرف نظر از داستان

. ترک های در این آلبوم طولانی هستند, به شکل غیر طبیعی. در کار دیگر وی یعنی موسیقی فیلم Hostiles شاهد چنین چیزی نبودیم. بازم میگم حتی ترک های کوتاه آلبوم هم تا مکس ریچتر به اتموسفر مورد نظر خود برسد زمان بر هستند. موتیف های استیناتو متعددی وجود دارد. آن موسیقی تار در پس زمینه, حس زیبا و خاصی را به آلبوم داده. آن فاکتور زیبایی بدون فیلم همیشه در موسیقی های ماهرانه این آهنگساز کلاسیک به خوبی دیده می شود.



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

اندرو لینکلن، ستاره محبوب سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) چندی پیش اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک این مجموعه را ترک می‌کند. حالا او علت این تصمیم خود را توضیح داده است.

تقریبا در ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت-خرداد) بود که برای اولین بار اعلام شد، اندرو لینکلن، ستاره‌ی محبوب سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، در آینده‌ای نزدیک، این مجموعه تلویزیونی آخرالزمانی محبوب شبکه AMC را که مدت زیادی هم به روی آنتن رفته، ترک می‌کند. مدتی بعد، یعنی در طی مراسم کامیک کان سن دیگو که چند روز پیش برگزار شد، خروج او از این مجموعه به طور رسمی تایید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لینکلن بیشتر از قبل درباره این تصمیم خود توضیح داد و دلیل اینکه چرا می‌خواهد نقش شخصیت ریک گرایمز را بعد از هشت سال رها کند و برود، مشخص کرد.

در طی مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی با اندرو لینکلن تنظیم کرده بود، او باری دیگر اعلام کرد که به طور قطعی در آینده‌ای نزدیک این مجموعه را ترک می‌کند. البته لازم به ذکر است که او عنوان کرد تنها از سریال اصلی خارج می‌شود و لزوما کل این مجموعه را ترک نمی‌کند. این مجموعه در کنار سریال مردگان متحرک خود، دارای یک بازی ویدئویی و همچنین یک مجموعه اسپین آفی یعنی سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) هم هست. او بعد از اعلام این تصمیم، درباره علت خروج خود از این سریال صحبت کرد و توضیح داد که خانه‌ی او در انگلیس قرار دارد و او دوست دارد تا زمان بیشتری را با خانواده‌اش سپری کند. او در این مصاحبه اینگونه صحبت کرد:

من دو فرزند کوچک دارم و در یک کشور کاملا متفاوت زندگی می‌کنم. همانطور که می‌دانید، هرچه این فرزندان بزرگ‌تر می‌شوند، کمتر از قبل می‌توانند جا به جا شوند. این موضوع به همین راحتی است. دیگر وقت آن رسیده که من به خانه‌ام بازگردم.

 

در ادامه‌ی این مصاحبه، اندرو لینکلن درباره این موضوع توضیح داد که فیلمبرداری قسمت آخر فصل نهم سریال مردگان متحرک چه حسی داشت و چه شکلی بود. او اینگونه حس خود را شرح داد:

به پایان رساندن این سریال به گونه‌ای بود که انگار بالاخره نفس راحت می‌کشیدم. همچنین این دو قسمت آخر، به طور خاصی رضایت بخش بود. با این حال، حضور در مراسم کامیک کان و پنل این سریال، صحبت کردن با هزاران آدمی که در سالن H حضور داشتند و بعد از آن بغل کردن تک تک دوستانم در پایان چه حسی داشت؟ این اتفاق غم انگیز کاملا واقعی شد و این، حقیقت این موضوع است.

در طی پنل سریال مردگان متحرک که در مراسم کامیک کان سن دیگو برگزار شده بود، اندرو لینکلن عشق خود به این مجموعه تلویزیونی را ابراز کرد و گفت:

من عاشق این سریال هستم؛ این مجموعه ارزش فوق‌العاده زیادی برای من دارد. من تمام افرادی را که این سریال را ساختند دوست دارم. من قول می‌دهم گریه نکنم؛ زیرا به اندازه‌ی کافی مقابل دوربین گریه کرده‌ام. علاوه بر این، من واقعا و از صمیم قلب، تمام مردمی را که این سریال هیجان‌انگیز را تماشا کردند، دوست دارم. من زمان به‌شدت فوق‌العاده، شگفت‌انگیز و همچنین زیبایی را در کنار عوامل این مجموعه داشتم و حضور در این تیم، یکی از بهترین تجربه‌های کاری من بود که بدون شما دوستان میسر نمی‌شد.

فصل نهم سریال The Walking Dead در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۹ آبان ۱۳۹۷) به روی آنتن می‌رود.

زومجی



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

بازی Nioh 2 قصد دارد با حفظ المان‌های اصلی نسخه اول خود، موارد جدیدی را در دسترس کاربران قرار بدهد تا تجربه متفاوت و عمیق‌تری را کسب کنند.

بازی Nioh یکی از آثاری بود که پروسه ساخت و نشرش تقریبا ۱۱ سال طول کشید و استودیو تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده بازی Nioh، نشان داد که پس از گذشت این همه سال، هنوز هم می‌تواند اثری دلچسب و موفق را در دسترس مخاطبان قرار بدهد. بازی Nioh با اینکه برگرفته از آثاری نظیر سری Dark Souls و بازی Bloodborne بود اما توانست به واسطه نوآوری‌هایی که داشت، شکل جدیدی از بازی‌های این سبک را ارائه دهد. Nioh همانند آثار ذکر شده دارای ضربات سبک و سنگین بود و سیستم شخصی‌سازی به شکلی بود که می‌توانستید شخصیت خود را در بخش‌های مختلفی نظیر قدرت ضربات سبک، قدرت ضربات سنگین، نوار سلامت و سایر موارد ارتقا دهید. در کنار این موارد بازی Nioh دارای المان‌های جدیدی بود که می‌توان به ساختارهای مبارزه‌ای بازی اشاره کرد که Stance نام داشتند. Stanceها در سه نوع مختلف به شکلی تعبیه شده بودند که مخاطب می‌توانست با توجه به شیوه مبارزه‌ای خودش، آن‌ها را تنظیم کند و دشمنان را از بین ببرد.

 

از نظر داستانی Nioh روایت‌گر زندگی شخصی به نام ویلیامز بود که برای آزادی روح نگهبان خود پا به دنیای سامورایی‌ها گذاشت تا ادوارد کیلی را شکست دهد و در این راه وارد ماجراهای بزرگ‌تری شد. یکی از ویژگی‌های داستانی بازی Nioh، شخصیت‌پردازی شخصیت‌های بازی بود که به خوبی هرچه تمام‌تر انجام شده‌ بودند و تیم سازنده توانسته بود با الهام گرفتن از منابع تاریخی و جنگ‌های معروف، دنیای جدیدی را خلق کند. حال در جریان نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری سونی، بازی Nioh 2 با انتشار یک ویدیو سینمایی معرفی شد و خوشحالی هواداران نسخه اول را به دنبال داشت. با اینکه تریلر معرفی بازی Nioh 2 اطلاعات زیادی را در دسترس مخاطب قرار نمی‌داد اما در جریان گفت‌وگوهای تیم سازنده با رسانه‌های مختلف، اطلاعاتی از دنیای بازی در دسترس قرار گرفته است. اولین مورد این است که تیم سازنده قصد دارد المان‌های اصلی و خاص نسخه پیشین را در نسخه دوم نیز قرار بدهد. از این‌رو شاهد مواردی مثل Ki Pulse (نوار انرژی بازیکنان و دشمنان)، روح‌های نگهبان و Stanceهای مبارزه‌ای هستیم. از طرفی فومیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Nioh 2، اعلام کرده است که تیم سازنده به دنبال تغییرات طبیعی روی بازی است و قصد ندارد به واسطه تغییرات اساسی، ساختار بازی را تغییر دهد. به عبارتی بازی Nioh 2 یک نسخه ارتقا یافته از ویژگی‌های نسخه اول است و بازیکنان می‌توانند المان‌های آشنای Nioh را در نسخه دوم مشاهده کنند.

 

یاسودا در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که از عرضه و عملکرد بازی Nioh بسیار خوشحال هستند. این بازی یکی از آثار موفقی است که کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر بازی Nioh، آن را عرضه کرده است و در ماه اول عرضه خود توانست یک میلیون نسخه فروش داشته باشد و حال، فروش بازی به بیش از دو میلیون نسخه رسیده است. تیم سازنده بازی Nioh در نسخه اول به دلیل تجربه کم‌شان نتوانستند به تعدادی از ایده و خواسته‌های خود برسند و به نظر می‌رسد اعضای تیم نینجا و کوئی تکمو مصمم هستند تا در نسخه دوم، مواردی را که در ذهن‌شان بوده است با موفقیت پیاده کنند. البته در این میان به این مورد اشاره کنم که شاید فکر کنید واژه «کم تجربه» برای تیمی که در گذشته Ninja Gaiden را توسعه داده است، واژه مناسبی نیست اما، حقیقت اینجا است که Nioh اثری کاملا مجزا و متفاوت با Ninja Gaiden است و المان‌های نقش‌آفرینی بسیاری را در خود جای داده است و به صورت کامل به مخاطب اجازه می‌دهد تا مهارت‌های مد نظرش را آزاد کند یا شکل ظاهری شخصیت خود را تغییر دهد.

تیم سازنده Nioh 2 از نسخه اول درس‌های مختلفی گرفته است و تمامی بازخوردهای مخاطبان را مطالعه کرده‌اند. از این‌رو قصد دارند المان‌های نقش آفرینی را از طریق Nioh 2 به سطح جدیدی برسانند و این نسخه نیز همانند بازی Nioh، یک نسخه بتا خواهد داشت که هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است. از گذشته تا به امروز سازنده‌هایی که صدای مخاطب خود را شنیده‌اند، توانسته‌اند آثار موفقی را خلق کنند یا مشکلات بازی خود را به خوبی رفع کنند و کمپانی کوئی تکمو و استودیو تیم نینجا، حساب ویژه‌ای روی این بخش باز کرده‌اند تا بهترین محصول را در دسترس مخاطبان‌شان قرار بدهند.

 

در نمایش بازی Nioh 2، اثری از ویلیام نبود و این سوال پیش می‌آید که شاید داستان نسخه دوم، جدا از نسخه اول باشد اما، یاسودا تضمین کرده است که داستان Nioh 2، ارتباط مستقیمی با نسخه اول دارد. همچنین یاسودا گفته است که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از داستان و دنیای Nioh 2 منتشر می‌شود. با این حال می‌توان انتظار داشت که در رویدادهای پیش روی، اخبار بیشتری حول بازی Nioh 2 منتشر شود. البته در این میان یک نکته بسیار مهم در مورد داستان بازی Nioh 2 بگویم و آن هم این است که با اینکه داستان نسخه دوم، ارتباط مستقیمی با نسخه اول دارد اما ویلیام شخصیت اصلی داستان نخواهد بود بازیکنان می‌توانند شخصیت‌شان را با دستان خودشان طراحی و شخصی‌سازی کنند. همچنین تیم سازنده وعده یک بخش شخصی‌سازی بسیار عمیق و کارامد را داده است. با این حال امیدواریم ویلیام را جزو شخصیت‌های بازی مشاهده کنیم. همچنین در ویدیو معرفی بازی شاهد این بودیم که یکی از سامورایی‌ها خود را به یوکای، شیاطین بازی Nioh، تبدیل کرد. کارگردان بازی Nioh در جریان مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که برخلاف نسخه اول بازی که مبارزات در قالب نبردهای سامورایی علیه یوکای و سامورایی علیه سامورایی بود، در نسخه دوم نبردهای یوکای علیه یوکای نیز به بازی اضافه شده است و می‌توانید خود را به یوکای تبدیل کنید تا شاهد مبارزات سرعتی و خشن‌تری باشید.

در بازی‌هایی با سبک و سیاق سری سولز، یکی از مواردی که به صورت روتین‌وار تجربه می‌کنید، مردن است. در نقطه به نقطه بازی امکان دارد بارها و بارها بمیرید و پس از هر بار مردن، شوق شما برای تجربه‌ی مجدد بازی بیشتر می‌شود. در بازی Nioh این مورد به خوبی به چشم مي‌خورد و به واسطه چالش‌ها و تله‌های مختلف و همچنین وجود باس‌های نفس‌گیر، بازیکنان بارها و بارها طعم تلخ و شیرین مرگ را می‌چشیدند. حال در بازی Nioh 2 مرگ‌های بیشتری را تجربه خواهید کرد. به عبارتی «مرگ شما را متزلزل می‌کند». حال این شما هستید و محیط‌هایی که با ورود به آن‌ها، مرگ را با گوشت و استخوان‌تان حس خواهید کرد.

زومجی



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

کمتر از سه هفته‌ی دیگر، دموی قابل بازی Pro Evolution Soccer 19 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Pro Evolution Soccer، ساخته‌ی شرکت Konami، از آن دست بازی‌های ورزشی است که به طور سالیانه منتشر می‌شود و در این چند سال، شاهد پیشرفت و بهتر شدن فوتبالی که ارائه کرده است، بوده‌ایم. هر سال و در کنار سنت انتشار سالیانه بازی مذکور، شاهد منتشر شدن دموی قابل بازی این اثر هستیم و امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار یک ویدیو، متوجه شدیم که امسال هم قرار است دموی قابل بازی این بازی پرطرفدار در دسترس کاربران قرار گیرد.

این دمو در تاریخ ۸ آگست (۱۷ مرداد) در دسترس کاربران  کامپیوتر و کنسول‌ها قرار خواهد گرفت. در این دموی قابل بازی، ۱۲ باشگاه کاملا حرفه‌ای سطح یک فوتبال جهان از جمله لیورپول، بارسلونا، یوونتوس، میلان، اینترمیلان و شالکه قابل بازی هستند و در کنار این باشگاه‌ها، تیم‌های دیگر از اروپا و آمریکای جنوبی هم قابل انتخاب خواهند بود. کاربران در این دموی قابل بازی می‌توانند به صورت آفلاین و در قالب قسمت Exhibition یا آنلاین و در قالب یک Quick Match، به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

بازی Pro Evolution Soccer 2019 در تاریخ ۲۸ آگست (۶ شهریور) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد در این قسمت نیز همچون قسمت‌های قبلی، شاهد بهبود عملکرد بازی در همه بخش‌ها، از جمله بخش MyClub fantasy، باشیم.

زومجی



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

رسانه کلیک – بر اساس اعلام شرکت نامدار اکتیویژن، علاقه مندان و بازیکنان می توانند از روز 12 مرداد ماه امسال نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را برای مدت محدودی تجربه کنند.

چنانچه یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه بی نظیر کالاف دیوتی باشید، حتما منتظر انتشار نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 هستید تا جدیدترین اثر ویدیویی شرکت اکتیویژن و استودیوی تری آرک را برای مدت کوتاهی تجربه کنید و با گیم پلی و حال و هوای بازی آشنا شوید.

همانطور که اطلاع دارید، این عنوان ویدیویی تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود داشته و بار دیگر شما را با نبردهای علمی تخیلی و همچنین جنگ های آینده درگیر می کند. مهمترین و شاید هم هیجان انگیزترین بخش جدید این عنوان ویدیویی، حالت بتل رویال بخش چند نفره بازی است که برای اولین بار در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 قادر به تجربه این حالت آن هم به سبک کالاف دیوتی هستیم.

به دلیل وجود حالت بتل رویال در کنار دیگر حالت های بخش چند نفره، شرکت اکتیویژن در نظر دارد که دو نسخه آزمایشی و بتا از این بازی را در بازه های زمانی مختلف در اختیار بازیکنان و گیمرها قرار دهد تا ضمن بررسی سرورها و نحوه پاسخ دهی آن ها، عملکرد بخش چند نفره بازی را به طور کامل بسنجد و تا پیش از انتشار آن، به رفع باگ ها و مشکلات احتمالی بپردازد و در نهایت، محصول بی نقص و فوق العاده ای را به دست بازیکنان برساند.

بر این اساس، نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 در دو فاز متفاوت در دسترس پیش خریداران آن قرار می گیرد که به گفته سازندگان، یکی از این نسخه ها مربوط به حالت های مختلف بخش چند نفره آنلاین بازی است و دیگری شامل حالت بتل رویال یا همان Blackout می شود که تجربه کاملا جدیدی را برای هواداران سری کالاف دیوتی به ارمغان می آورد.

حال خبر خوب این است که زمان زیادی تا انتشار اولین فاز نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 باقی نمانده است و علاقه مندان می توانند به زودی این بازی مورد انتظار را امتحان کنند. بنا بر بیانیه شرکت بزرگ اکتیویژن، اولین فاز آزمایشی بازی از روز جمعه 12 مرداد ماه سال جاری (3 آگوست) الی روز دوشنبه 15 مرداد (6 آگوست) به صورت خصوصی در دسترس کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار می گیرد.

 

در ادامه، کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیز در کنار بازیکنان کنسول پلی استیشن 4 می توانند از روز جمعه 19 مرداد (10 آگوست) الی روز دوشنبه 22 مرداد (13 آگوست) اولین فاز آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را امتحان کنند.

در پایان، نوبت به پلتفرم پی سی می رسد که سازندگان نسخه خصوصی دیگری را برای کاربران این پلتفرم در نظر گرفته اند. به گفته شرکت اکتیویژن، نسخه زودهنگام آزمایشی فاز اول این عنوان ویدیویی که صرفا مختص پیش خریداران بازی است، از روز جمعه 19 مرداد (10 آگوست) آغاز می شود و تا روز دوشنبه 22 مرداد (13 آگوست) ادامه دارد. البته، سایر بازیکنان و علاقه مندان نیز با یک روز تاخیر (شنبه 20 مرداد)، می توانند از تجربه فاز اول نسخه آزمایشی بازی لذت ببرند.

توجه داشته باشید که به دلیل همکاری و مشارکت دو شرکت اکتیویژن و بلیزارد، بر خلاف نسخه های قبلی، این بار باید از طریق شبکه بلیزارد بتل نت (Battle.net) برای دریافت و تجربه نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 بر روی پلتفرم پی سی اقدام کنید.

در ادامه می توانید تصویری از برنامه و زمان انتشار نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی را مشاهده کنید.

 

ناگفته نماند؛ فاز اول نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 فقط و فقط برای پیش خریداران این عنوان ویدیویی در نظر گرفته شده و بدین خاطر، این نسخه «خصوصی» (Private) نام گذاری شده است. به عبارت دیگر، درصورتی که یکی از نسخه های دیجیتالی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 را تا پیش از روزهای مذکور پیش خرید کنید، با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود و دریافت بازی، می توانید از تجربه زودهنگام و هرچند ناقص جدیدترین اثر ویدیویی سری Call of Duty لذت ببرید.

کاربران و بازیکنان در فاز اول نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 به شش نقشه مختلف این عنوان ویدیویی به نام های Frequency، Contraband، Seaside، Payload، Hacienda و Gridlock دسترسی دارند که در این میان، تا به این لحظه هیچگونه ویدیویی از دو نقشه Hacienda و Gridlock به نمایش گذاشته نشده است و به نظر می رسد اولین اطلاعات از محیط و جهان آن در جریان رویداد نسخه آزمایشی خصوصی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

به علاوه، این نسخه شامل حالت های محبوب بخش چند نفره عناوین ویدیویی سری Call of Duty به نام های Team Deathmatch, Domination, Hardpoint و Search & Destroy می شود. البته، سازندگان در زمان معرفی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 از حالت جدید بخش جند نفره به نام Control رونمایی کردند که کاربران و طرفداران در جریان نسخه آزمایشی بازی می توانند برای اولین بار ای حالت را نیز امتحان کنند.

در نهایت، سازندگان مزایا و هدایایی را به عنوان پاداش برای افراد حاضر و فعال در فاز اول نسخه آزمایشی بازی در نظر گرفته اند. همچنین، افرادی که در طول این نسخه به بیشترین رتبه ممکن یا Max Ranked دست یابند، یک Permanent Unlock Token به صورت رایگان و دائمی دریافت خواهند کرد که از آن می توانند در هر بخشی از Create-a-Class نسخه کامل بازی استفاده کنند.

 

همانطور که در ابتدا اشاره شد، حالت بتل رویال عنوان کالاف دیوتی بلک اپس 4 که به نام Blackout شناخته می شود، در فاز اول نسخه آزمایشی بازی وجود ندارد. البته نگران عملکرد این حالت مورد انتظار و مهیج نباشید، چرا که استودیوی تری آرک (Treyarch) قصد دارد فاز دوم نسخه بتای بازی در روز نامشخصی از ماه سپتامبر آغاز کند که این بار تنها حالت Blackout قابل بازی و اجرا خواهد بود. در حال حاضر، شرکت اکتیویژن هیچ اطلاعات و جزئیاتی در رابطه با فاز دوم نسخه آزمایشی بازی منتشر نکرده است و ظاهرا در اواخر تابستان شاهد ارائه اولین اطلاعات تکمیلی در این باره باشیم.

در هر حال، با توجه به تصمیمات سازندگان و شرکت اکتیویژن و انتشار دو نسخه آزمایشی و بتا از بازی Call of Duty: Black Ops 4، شما می توانید تا پیش از انتشار این عنوان تمامی حالت های بخش چند نفره آن را تجربه کنید.

قرار است بازی پرطرفدار و مورد انتظار Call of Duty Black Ops 4 در روز 20 مهر سال 97 (12 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شود.

 

گفتنی است؛ در مجموع، این بازی در سه ننسخه مختلف به نام های استاندارد، دیجیتال دیلاکس و دیجیتال دیلاکس پیشرفته عرضه می شود که قیمت و ارزش آن ها به ترتیب 59.99 دلار، 99.99 دلار و 129.99 دلار اعلام شده است. از این رو، شما هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه های بتل نت، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو این عنوان ویدیویی محبوب را پیش خرید کنید و از مزایا و هدایای سازندگان بهره مند شوید.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با عملکرد نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را پس از تجربه آن با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

کمپانی Kaylpso Media استودیو بازی سازی Pyro را همراه با حقوق استفاده از فرنچایز کماندوز (Commandos) را خریداری کرده است و در آینده ای نزدیک باید منتظر انتشار نسخه های جدید و ریمستر قسمت های پیشین این مجموعه خاطره انگیز باشیم.

تا کنون سه قسمت اصلی و یک نسخه فرعی با نام Commandos: Strike Force از سری کماندوز برای پی سی عرضه شده اند. همچنین دیگر سری بازی های استودیو Pyro یعنی Imperial Glory و Praetorians نیز از این پس در اختیار Kaylpso Media خواهند بود.

مدیرعامل کمپانی Kaylpso Media در رابطه با این توافق تجاری می گوید: «ما احترام زیادی برای آنچه که تیم Pyro تا به امروز خلق کرده است قائل هستیم و در نتیجه این مسئولیت برای ما وجود دارد تا بازی های محبوب این استودیو را برای علاقه مندان در سرتاسر جهان توسعه دهیم.»

او از ساخت بازی جدید از سری کماندوز هم می گوید: «البته این پروسه شامل ساخت بازی های کاملاً جدید برای همه پلتفرم ها هم می شود.»

 

قسمت اول از این سری در سال 1998 با نام کامل Commandos: Behind Enemy Lines برای پی سی عرضه شد. بعد از واکنش های مثبت به این عنوان، در طول 8 سال سه قسمت دیگر از این مجموعه عرضه شد که نسخه آخر آن از سبک همیشگی سری یعنی تاکتیک همزمان به اکشن اول شخص تغییر سبک داده بود و همین موضوع باعث واکنش های منفی نسبت به بازی و ساخته نشدن قسمت های بعدی کماندوز شد.

ظاهراً جو تازه ای برای بازسازی IP های قدیمی بین ناشران بازی ها ایجاد شده است. در یک سال گذشته سه گانه کرش بندیکوت برای تمام پلتفرم های شناخته شده ریمستر شد و بازی Spyro: Reignited Trilogy نیز 30 شهریورماه عرضه خواهد شد.

شما بیشتر از همه منتظر ریمستر چه عناوین کلاسیکی هستید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع:
VG 247

دیجیاتو



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

سایت آلمانی FilmStarts گفت دواین جانسون (Dwayne Johnson) خاطر نشان کرده است که فیلم ضد قهرمانه‌ی شرکت DC با نام Black Adam «بلک آدام» تا اوایل سال ۲۰۱۹ تصویر برداری‌های اولیه‌ی خود را آغاز نخواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید. دواین جانسون گفت: در مورد فیلم Black Adam من فکر نمی‌کنم تا اوایل سال بعد کار روی آن شروع شود. اوایل سال بعد من سر فیلم‌ برداری Jumanji «جومانجی» خواهم بود و پس از آن اگر همه چی خوب پیش رود من فیلمی به نام Red Notice به کارگردانی راسون تربر (Rawson Thurber) و با بازی گل گدوت (Gal Gadot) را خواهم داشت. اما Black Adam احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۹ کار فیلم برداری روی آن انجام شود. فیلم‌نامه در حال اتمام است و ما همگی از این بابت خوشحالیم. جانسون همچنین اشاره کرد که یک یا دوتا از دیگر قهرمانان DC در فیلم Black Adam بازی خواهند کرد. وی گفت: ممکن است یک یا دو تن از ابر قهرمانان برجسته‌ی DC نیز در فیلم حضور داشته باشند. خواهیم دید. همانطور که در حال گشترس Black Adam هستیم، ادغام آن با قهرمانان DC شاید بر زیبایی آن بیفزاید. آدام سزتایکل (Adam Sztykiel) اکنون در حال نویسندگی فیلم انفرادی Black Adam است. آدام در اصل و قبل از اینکه به دو پروژه‌ی جدا تبدیل شوند، بخشی از فیلم Shazam «شزم» بود. جانسون به این نقش پیوست و این پروژه هنوز کارگردان ندارد. در اصل Black Adam در ابتدا در سال ۱۹۴۵ و در خانواده‌ی مارول ظاهر شد و رفت تا یک شخصیت شرور و ضد قهرمان باشد. این شخصیت قدرت‌های قابل مقایسه‌ای با شزم دارد. از جمله پرواز، قدرت، چابکی، ارتباط با ساعقه و همچنین سحر و جادو. منبع: Comingsoon سینما گیمفا



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

هیو بینان در گفتگو با وب‌سایت گیمینگ‌بولت در خصوص جهان باز نبودن بازی Metro Exodus و موارد دیگر صحبت‌هایی را ارائه کرد. بدون شک گیم پلی باز و بزرگ بودن مقیاس بازی Metro Exodus نسبت به نسخه‌های قبل را می‌توان از مواردی دانست که باعث هیجان بازیکنان برای تجربه آن شده است. با این حال، اگر نگران این هستید که تلاش توسعه‌دهندگان برای بزرگ‌‌تر کردن بازی Metro Exodus در نهایت منجر به دور شدن بازیکنان از خط داستانی شود، بر اساس صحبت‌های هیو بینان، مدیرکل برند جهانی کمپانی دیپ سیلور، نگرانی شما بی مورد است. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اخیرا هیو بینان مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیمینگ‌بولت داشته است و صحبت‌هایی را درباره بازی Metro Exodus ارائه کرده است. ایشان در این مصاحبه گفته است که استودیو فور ای گیمز تلاش می‌کند تا میان تمرکز روی خط داستانی و آزادی عمل بازیکنان برای گشت‌وگذار در محیط تعادل کاملی برقرار سازد و همچنان شاهد رویکرد مبتنی بر روایتی که طرفداران از تجربه بازی‌های مترو انتظار دارند، باشیم. بینان در این‌باره اذعان داشت: فکر می‌کنم اولین و مهم‌ترین مورد این است که ما در حال ساخت نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های مترو هستیم و زمان زیادی را صرف قدم گذاشتن در مسیر درست کرده‌ایم. بازی Metro Exodus همچنان حس‌وحال بازی‌های مترو را برای بازیکنان تداعی می‌کند. طرفداران مترو انتظار یک داستان قوی را دارند. فکر می‌کنم گاهی اوقات بازی‌های جهان باز نمی‌توانند به دلیل فعالیت‌ها و ماموریت‌های جانبی زیادی که تنها باعث سردرگم شدن بازیکنان می‌شوند، حس‌وحال داستان را به طور کامل منتقل کنند. بنابراین سعی کردیم از روشی استفاده کنیم که برای این بازی مناسب باشد و به بازیکنان دلیلی بدهد تا بازی را ادامه دهد. تمام مواردی که بازیکنان از محیط‌های باز می‌خواهند، به آزادی عمل برای گشت‌وگذار و رفتن به مکان‌های بکر خلاصه می‌شود که ما اساسا این موارد را در محیط‌های بازی Metro Exodus قرار داده‌ایم. شما در این بازی شاهد هیچ‌گونه ماموریت جانبی بیهوده‌ای نخواهید بود. بازیکنان به تکمیل ماموریت‌های جانبی اقدام می‌کنند، اما نه به این خاطر که مجبور به انجام این کار هستند؛ بلکه به این خاطر که این ماموریت‌ها سرگرم‌کننده و جذاب خواهند بود. در این بازی باید برای رسیدن به هدف خاصی تلاش کنید، اما این کاملا به شما بستگی دارد که می‌خواهید به کاوش در محیط بپردازید یا خیر. در واقع هدف برقراری تعادل بین بازی‌های جهان‌باز و بازی‌های خطی است. ما فکر می‌کنیم که بازی Metro Exodus حس‌وحال میانه منحصربه‌فردی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. وقایع بازی Metro: Exodus در سال ۲۰۳۶ در یک زمین پساآخرالزمانی که در اثر یک جنگ هسته‌ای در حدود ۲۰ سال پیش در ۲۰۱۳ ویران شده است، اتفاق می‌افتد. این بازی وقایع پس از داستان بازی Metro: Last Light را روایت می‌کند و به مانند دو بازی قبلی این مجموعه بازیکنان در نقش آرتیوم ۲۲ ساله قرار می‌گیرند که از مترو واقع در مسکو فرار می‌کند و با گروه Spartan Rangers عازم یک سفر به خاور دور (آسیای شرقی) می‌شود. به این دلیل که سال‌ها از وقایع بازی قبلی می‌گذرد، در این بازی شاهد هیولاهای وحشتناکی خواهیم بود. به گفته توسعه‌دهندگان، هر شهر در بازی Metro Exodus اندازه‌ای بین سه تا چهار کیلومتر مربع خواهد داشت. بازی Metro Exodus در ابتدا قرار بود تا در پاییز سال جاری برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شود، اما با تاخیر مواجه شد و انتشار آن به خاطر پولیش بیشتر به سوم اسفندماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) موکول شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. زومجی



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

در طول مراسم PlayStation Experience، نیل دراکمن به عنوان کارگردان The Last of Us: Part II ویدیوی جدیدی را معرفی کرد که موسیقی متن جدید بازی در آن وجود دارد. دراکمن اعلام کرده بود گوستاوو سانتائولایا (Gustavo Santaolalla)، آهنگ‌ساز نسخه اول بازی، برروی The Last of Us: Part 2 کار می‌کند و البته موسیقی ویدیوی زیر را هم او ساخته است. وی همچنین افزود که نمی‌تواند سری The Last of Us را بدون Joel و Elie فرض کند. آن‌ها در قلب این سری قرار دارند که راجع به روابط انسانی بوده و رابطه آن‌ها مهم‌ترین است. بدون هیچ حرف اضافه دیگری، می‌توانید از ویدیوی زیر و چندین تصویر هنری دیگر هم لذت ببرید. اگر تریلر رونمایی بازی را از دست داده بودید، در این بخش می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید که شب گذشته در PlayStation Experience نمایش داده شد. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از داستان و تم بازی، می‌توانید به مطالعه این بخش بپردازید. گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

سینماپرس: کمتر از دو هفته مانده به آغاز اکران بین المللی فیلم سینمایی «سیکاریو: روز سرباز» (Sicario: Day of the Soldado)، نمایش این اثر برای منتقدان، بازخوردهای مثبتی به دنبال داشته است. به گزارش سینماپرس به نقل از ایندیپندنت، «سیکاریو: روز سرباز» در شرایطی برای منتقدان و نمایندگان رسانه‌های مهم آمریکایی به نمایش درآمد که استفانو سولیما، فیلمساز ایتالیایی خالق سریال محبوب «گومورا» روی صندلی کارگردانی جانشین دنی ویلنوو شده است. ضمن اینکه تیلر شرایدن همچنان در مقام نویسنده فیلمنامه در پروژه حضور دارد و کارشناسان دلیل اصلی موفقیت نسخه تازه را همین امر می‌دانند. جاش برولین و بنیسیو دل‌تورو بار دیگر در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند و البته دیگر خبری از امیلی بلانت در نقش اصلی نیست. در عوض، کاترین کینیر و متیو موداین به جمع بازیگران پیوسته‌اند تا ادامه تریلر نفسگیر ویلنوو را روایت کنند. داستان «روز سرباز» درست از لحظه پایان یافتن «سیکاریو» آغاز می‌شود و ماجراهای یک مامور خودسر سازمان سیا را به تصویر می‌کشد که همراه دوستان خود جنگی تازه علیه کارتل‌های مواد مخدر مرز مکزیک راه می‌اندازد. منتقدانی که موفق به دیدن «روز سرباز» شدند، آن را با صفت‌هایی و عبارت‌هایی چون «خارق‌العاده»، «شگفت‌انگیز»، «فیلمنامه بسیار قوی»، «نه به قدرت فیلم اول اما درخشان و آتشین»، «واقعا تماشایی و نفسگیر»، «بازی‌های درخشان و تماشایی بازیگران»، «بسیار خوب با فیلمنامه‌ای عالی»، «متقاعدکننده» و... توصیف کردند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد موفقیت در گیشه می‌تواند زمینه ساخته شدن قسمت سوم سه‌گانه «سیکاریو» را هم تضمین کند. نسخه اصلی سال ۲۰۱۵ با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و علاوه بر فروش ۸۵ میلیون دلاری در گیشه، نامزد دریافت سه جایزه از هشتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار از جمله بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی متن بود. پس از آنکه ویلنوو درگیر تولید «بلید رانر ۲۰۴۹» شد، سولیما کار تولید «روز سرباز» را آغاز و آن را برای اکران در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (جمعه دو هفته دیگر) آماده کرد. سینماپرس



:: موضوعات مرتبط: اخبار موسیقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

اگر از من بخواهند که باشکوه ترین آلبوم Soundtrack تاریخ بازی های ویدئویی را انتخاب کنم، انتخاب من چیزی جز Skyrim نخواهد بود. بی شک موسیقی این بازی یکی دلایل موفقیت این بازی بود. موسیقی که توسط Jeremy Soule ساخته شد و لقب بهترین آلبوم Soundtrack برای های ویدئویی را دریافت می کند. موسیقی The Elder Scrolls V: Skyrim توسط یک ارکستر فوق العاده بزرگ تهیه شده و ساز های زنده در آن استفاده شده است. موسیقی های Skyrim توسط Jeremy Soule که آهنگسازی نسخه قبلی این بازی TES IV: Oblivion را هم بر عهده داشته است. نکته جالب این موسیقی ها این است که شعر های آنها به زبان اژدها است که در بازی مورد استفاده بود. شعر های این مجموعه هم در وصف Dragonborn یا اژدها زاده که قهرمان اصلی بازی است، می باشد. در وصف او و دلاوری های او و بدگویی از اهریمن و صد البته Alduin (نقش منفی Skyrim). Jeremy Soule Jeremy Soule تیم سازنده Skyrim از Jeremy Soule برای ساخت نسخه قبلی این بازی راضی بود و بار دیگر از او در ساخت موسیقی های این بازی استفاده کردند. قطعه ای که برای شما در این پست قرار داده ایم، Dragonborn نام دارد که همنام شخصیت اصلی بازی است. شخصیت بازی آخرین Dragonborn (اژدها زاده) است و برگشته که Alduin را نابود کند و Tamreil را از شر او در امان نگه دارد. جالب است بدانید که بیشتر از 30 نفر فقط وظیفه خواندن Choir (هم صدایی) این بازی را به عهده داشته اند. البته این پایا نکار نبود و این 30 نفر 3 بار شعر را به صورت جداگانه خواندند تا جمعا 90 صدا برای Choir این آهنگ جمع شود. 53 قطعه برای این بازی ضبط شد که بر روی 4 دیسک به بازار عرضه شد. Jeremy Soule آهنگساز این بازی 38 ساله و اهل آمریکاست که جوایز زیادی را در زمینه موسیقی به دست آورده. او برای بیش از 60 بازی ویدئویی موسیقی ساخته که معروف ترینشان The Elder Scrolls (Skyrim. Oblivion) و Guild Wars و Harry Potter است. البته ممکن است که نسخه آینده The Elder Scrolls (نسخه آفلاین، نه The Elder Scrolls Online) هم به عهده او گذاشته شود. به شدت به شما پیشنهاد می کنم که تمام موسیقی ها و اجرا های زیر را دانلود کنید و از دست ندهید [jwplayer mediaid=”127441″] دانلود موزیک Dragonborn دانلود اجرای زنده اول دانلود اجرای زنده دوم. قسمت اول. قسمت دوم. قسمت سوم. قسمت چهارم برای مشاهده اجرای زنده دوم باید تمام قسمت ها را دانلود کنید متنی که در زیر می خوانید ترجمه شعر این آهنگ است که در اصل به زبان اژدها سروده شده است. این شعری است که در مدح قهرمان بازی که Dragonborn است سروده شده است ای اژدها زاده، ای اژدها زاده، به افتخاراتت قسم که اهریمن را تا ابد در حقارت و پستی نگاه دارم. درنده ترین دشمنان ما تار و مار خواهند شد، زمانی که فریاد شادی ما را بشنوند ای اژدها زاده برای در امان بودنت همیشه دعا خواهم کرد. __ گوش کنید ای فرزندان برف(نژآد Nord)، قرن ها پیش کسی بود که داستانش را به وفور گفته اند کسی که هم از نسل انسان بود و هم از نسل اژدها با قدرتی که با خورشید برابری می کرد __ او از صدایش به خوبی در آن نبرد باشکوه استفاده کرد (چون می توانست که به زبان اژدها صحبت کند) زمانی که Tamriel بزرگ درگیر جنگ و خونریزی بود فریاد قدرتمند Thu’um، که در تک تک دشمنان نفوذ کرد (فریادی به زبان اژدها) همان زمانی بود که اژدها زاده خروشیدنش را آغاز کرد __ ای اژدها زاده، ای اژدها زاده، به افتخاراتت قسم که اهریمن را تا ابد در حقارت و پستی نگاه دارم. درنده ترین دشمنان ما تار و مار خواهند شد، زمانی که فریاد شادی ما را بشنوند ای اژدها زاده برای در امان بودنت همیشه دعا خواهم کرد. __ کتیبه های کهنه پیش بینی کرده اند، که بال هایی در سرما می آیند زمانی که برادران به جنگ با یک دیگر مشغول شوند (جنگ داخلی در Skyrim) Alduin قاتل شاهان با ارواح باستانی آزاد می شوند. با هدفی که دنیا را نابود کنند __ روزی خواهد آمد که اژدها های اهریمنی نابود شوند تا ابد در نیستی خواهند بود و بعد Skyrim زیبای ما از سلطه Alduin آزاد خواهد شد به وسیله Dragonborn ، ناجی Skyrim __ ای اژدها زاده، ای اژدها زاده، به افتخاراتت قسم که اهریمن را تا ابد در حقارت و پستی نگاه دارم. درنده ترین دشمنان ما تار و مار خواهند شد، زمانی که فریاد شادی ما را بشنوند ای اژدها زاده برای در امان بودنت همیشه دعا خواهم کرد. ____ اگر آهنگ خاصی را مد نظر دارید بگویید تا در این لیست قرار دهیم گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

اکوفارس: چند ماه پیش بود که آهنگساز هلندیِ مطرح هالیوود جانکی‌ایکس‌ال (Junkie XL) فراخوان مسابقه‌ای برای آهنگسازی موسیقی فیلم را منتشر کرد. در این مسابقه قرار بود شرکت کنندگان بر اساس شخصیت زن داستانِ فیلم «مد مکس» قطعه‌ای بسازند. در نهایت اسامی ۶۸ نفر به عنوان برگزیده اعلام شد که نام «فرشاد قنبری»، آهنگساز و پرودوسر ایرانی در ابتدای لیست قرار داشت. همچنین اخیراً جانکی ایکس ال، فراخوان جدیدی برای ساخت قطعه‌ای براساس فیلم «توم ریدر» که خودش آهنگساز اصلی آن است منتشر کرد و از علاقه‌مندان خواست تا این بار قطعه‌ای براساس صحنه‌ای از این فیلم بسازند. جالب اینجاست که این بار هم پس از پایان مسابقه اسامی ۱۵۶ نفر اعلام شد و نام فرشاد قنبری پیش از سایر منتخبان آمده است. در ابتدا با توجه به بالا بودن بازدید قطعاتی که قنبری برای این مسابقات ساخته بود حدس و گمان‌هایی زده شد که برگزیده‌ها به ترتیب میزان مخاطب (در صفحه ساوندکلاد مربوط به مسابقه) دسته بندی شده‌اند، اما پس از آن مشخص شد نظم و ترتیبی در تعداد بازدید‌ها وجود ندارد و ایکس ال نه الزاماً به واسطه مخاطب بالای این آثار بلکه براساس رای خودش اسامی برگزیدگان را معرفی کرده است. البته که شاید میزان بازدید و شنیده شدن این آثار هم یکی از المان‌های تصمیم گیری باشد. این آهنگساز که در ساخت موسیقی برای بازی هم تجربیات زیادی دارد و موسیقی یازی فوتبال (فیفا ۱۸) را ساخته است پیش از شروع مسابقه در ویدئویی گفته بود جایزه نفر اول همکاری با خود او در یک پروژه خواهد بود. جانکی ایکس ال که سابقه همکاری با هانس زیمر در ساخت موسیقی فیلم «بتمن مقابل سوپرمن» و «مرد عنکبوتی ۲» را در کارنامه دارد در رابطه با این مسابقه گفته دوست دارد باعثِ ایجاد ارتباط بین افراد از نقاط مختلف دنیا شود. تسنیم قطره



:: موضوعات مرتبط: اخبار موسیقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

آهنگساز فیلم « ابد و یک روز» به بهانه انتشار آلبوم موسیقی این اثر سینمایی از انگیزه ها و دغدغه های خود برای ساخت موسیقی فیلم برگزیده جشنواره سی و چهارم فیلم فجر سخن گفت. امید رئیس دانا آهنگساز فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به بهانه انتشار آلبوم موسیقی این فیلم در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: این آلبوم شامل ۱۱ قطعه است که برخی از آثار در متن فیلم گنجانده نشده بود اما ما تصمیم گرفتیم در آلبومی که پیش روی مخاطب قرار می گیرد، این قطعات نیز منتشر شود. در این آلبوم حسام اینانلو نوازنده کمانچه، علی توکلی نوازنده رباب، محمدرضا پوستی نوازنده عود و فیروزه رئیس دانا به عنوان دستیار گروه اجرایی را تشکیل می دهند. وی در پاسخ به این پرسش که چرا با تاخیری دوساله نسبت به انتشار آلبوم فیلم «ابد و یک روز» اقدام کرده است، بیان کرد: این تعلل من بود که آلبوم با تاخیری دوساله نسبت به اکران فیلم منتشر شود کما اینکه اصلا هم قصد نداشتم آلبوم را منتشر کنم اما بعد از بازخورد خوبی که از سوی مخاطبان و کارشناسان گرفتم ترغیب شدم تا کار را در قالب یک آلبوم منتشر کنم. این آهنگساز سینما تاکید کرد: من اساسا خود را آهنگساز فیلم می دانم و تا آنجایی که مخاطبان من را می شناسند، بنده طی این سال ها عمده تمرکزم را روی حوزه سینما و کار با هنرمندانی چون ابوالفضل جلیلی، رخشان بنی اعتماد، کیانوش عیاری، علیرضا داود نژاد و کارگردان صاحب نام دیگر معطوف کرده ام. بنابراین فکر نمی کنم فعلا تصمیمی برای اجرای تجربه های دیگری در عرصه موسیقی اعم از اجرای کنسرت داشته باشم. البته در این مورد هیچ گاه نمی توان به صورت قطعی جیزی را اعلام کرد چرا که شاید روزی بخواهم برای برخی از آثارم اجرای زنده هم داشته باشم. رئیس دانا گفت: «ابد و یک روز» یکی از بهترین تجربه های من در عرصه آهنگسازی است که در عین دشوار بودن کار برایم کار بسیار پیچیده ای بود و امروز بسیار خوشحالم که فضای کار به گونه ای بوده تا موسیقی فیلم برای مخاطب نتیجه خوبی داشته است. «ابد و یک روز» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برنده ۹ سیمرغ بلورین در بخش اصلی، ۲ سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شده است. این فیلم روایت خانواده‌ای است که درگیر مشکلات مختلفی همچون اعتیاد، تهی‌دستی، بیکاری و، از همه مهم‌تر، روابط عاطفی میان اعضای خانواده است. به دنبال رهایی از این مشکلات، داستان‌هایی در حین تدارک دیدن مراسم عروسیِ سمیه شکل می‌گیرد که منجر به اتفاقات و تغییراتی در رابطهٔ افراد خانواده می‌شود. موسیقی متن فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته امید رئیسی دانا توسط موسسه «پرده هنر موسیقی» و شرکت «ترانه شرقی» منتشر و روانه بازار موسیقی شده است. mehrnews



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

اهنگساز ایرانی سریال پرطرفدار و پربیننده "بازی تاج و تخت" می‌گوید پدرش مثل همه پدرهای ایرانی دوست داشته فرزندش دکتر شود ولی او موسیقی را بیشتر از پزشکی دوست داشته است. آرمین جوادی 43 ساله متولد آلمان است. او مادری آلمانی دارد و پدرش یک پزشک ایرانی است. جوادی آهنگساز همه 8 فصل سریال "بازی تاج و تخت" است که پربیننده‌ترین سریال تاریخ به حساب می‌آید. او همچنین آهنگسازی سریال‌های پربیننده‌ دیگری همچون "فرار از زندان" و "وست‌ورلد" را هم انجام داده است. مصاحبه با آهنگساز ایرانی جوادی اخیراً یک تور بین‌المللی موسیقی ارکسترال در کشورهای مختلف برپا کرده و موسیقی فیلم‌هایی که ساخته را همراه با نوازندگان پرشمار ارکسترش اجرا می‌کند. این آهنگساز ایرانی در حاشیه این تور گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی انجام داده که بخش‌هایی از آن را در ادامه خواهید خواند. همه پدرهای آلمانی دوست دارند بچه‌شان دکتر شود، چطور شد پدر شما موافقت کرد یک موزیسین شوید؟ خیلی خوب است که پدرم این‌قدر از من حمایت کرد. من به پزشکی هم علاقه داشتم و دوست هم داشتم که دکتر شوم اما علاقه من به موسیقی کمی بیشتر بود. به این خاطر تصمیم گرفتم موزیسین شوم. چرا آهنگسازی فیلم را انتخاب کردید؟ همه قطعاتی که می‌ساختم بی‌کلام بودند. من آهنگ می‌سازم، شعر نمی‌نویسم. موسیقی بی‌کلام و ارکسترال همیشه برایم جذاب بوده است. خیلی برایم جذاب است که موسیقی چطور می‌تواند فیلم را جذاب‌تر کند. از بچگی می‌دانستم که می‌خواهم به این سمت بروم. مصاحبه با آهنگساز ایرانی برای ساختن موسیقی "بازی تاج و تخت" چطور پیش رفتید؟ اول با کارگردان‌های فیلم در مورد موسیقی صحبت کردم. بعد صحنه‌های فیلم را دیدم و بعد شروع به ساختن کردم. من برای همه نقش‌ها و خانواده‌ها در فیلم موسیقی خاص خودشان را می‌نویسم و برای هر صحنه و تصویر هم موسیقی خودش را می‌سازم. جوادی پس از تور اجراهایش مشغول ساختن موسیقی فصل نهایی "بازی تاج و تخت" خواهد شد. او در گفت‌وگوی مزبور نمی‌توانست یا نمی‌خواست از موسیقی فصل پایانی "بازی تاج و تخت" نشانه‌هایی بدهد ولی قطعاً موسیقی این فصل نیز مثل موسیقی فصل‌های دیگر سریال جذاب خواهد بود. قطره



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در مراسم سالانه جشن «هالیوود در وین» با اهدای جایزه استاینر از یک عمر خدمات هانس زیمر آهنگساز قدردانی می‌شود. این آهنگساز این جایزه را در مراسمی که ۱۹ اکتبر در جشن کنسرت «هالیوود در وین» در پایتخت اتریش برگزار می‌شود، دریافت می‌کند. در بیان دلایل اهدای این جایزه گفته شده هانس زیمر رابطه‌ای تنگاتنگ با وین داشته است. وی که آهنگساز پروژه‌هایی چون «تاج»، «سیاره آبی ۲» و «دوزخ» بوده همه آنها را در استودیوهای وین ساخته و ضبط کرده است. زیمر ۱۱ بار نامزدی اسکار را کسب کرده که جدیدترینش برای فیلم «دانکرک» ساخته کریستوفر نولان بوده است. او جایزه اسکار را برای بهترین موسیقی متن فیلم اوریجینال در سال ۱۹۹۴ برای «لایون کینک» یا «شیر شاه» دریافت کرد. وی ۳ بار جایزه گرمی برده و ۲ جایزه گلدن گلوب در کارنامه‌اش دارد. امسال دهمین سال اهدای جایزه استاینر است که به یاد مکس استاینر برای دستاوردهای یک آهنگساز در زمینه موسیقی فیلم اهدا می‌شود. استاینر آهنگساز اتریشی برنده جایزه اسکار، سازنده موسیقی فیلم‌های کلاسیکی چون «کینگ کونگ»، «برباد رفته» و «کازابلانکا» بود. دنی الفمن، آلکساندر دسپلت، جیمز نیوتان‌هاوارد، رندی نیومن، جیمز هورنر، لالو شیفرین، الن سیلوستری، هاوارد شور و جان بری برندگان پیشین این جایزه هستند. در مراسم اهدای جایزه به زیمر، ارکستر وین چندین آهنگ فیلم وی را اجرا می‌کند که «کد داوینچی»، «سرآغاز»، «گلادیاتور»، «دزدان کاراییب»، «تعطیلات» و «پرل هاربر» از جمله آنها است. گفته شده اعضای حاضر در این ارکستر به انتخاب خود زیمر تعیین می‌شوند. این رویداد در بیش از ۳۵ کشور به صورت مستقیم روی آنتن تلویزیون می‌رود. مهر نیوز



:: موضوعات مرتبط: اخبار موسیقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

کارگردان فیلم مرد مورچه‌ای(پیتون رید) تایید کرد که آهنگ‌ساز قسمت اول این فیلم در قسمت بعدی نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فیلم Ant-Man and the Wasp قرار شده است که در تابستان آینده اکران شود، و از وقتی که مارول شروع به فیلم‌برداری کرده است طرفداران در انتظار خبرهای داغ مربوط به آن هستند. با توجه به اینکه پیتون رید اخیرا پستی مرموز در اینستاگرام خود قرار داد و در کنار آن مارول نیز تایید کرد که فیلم‌برداری در آنتلانتا، تا دو هفته دیگر آغاز می‌شود، دیگر باید منتظر اطلاعات جدید زیادی باشیم که قرار است اعلام شوند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید. اخبار مربوط به بازیگران نیز حاکی از این است که هانا جان کامن به جمع بازیگران می‌پیوندد و در یکی از نقش های اصلی بازی خواهد کرد و T.I. نیز به این جمع باز‌می‌گردد. کارگردان فیلم Ant-Man یعنی پیتون رید و ستارگان اصلی آن همگی در دنباله این فیلم نیز حضور دارند همچنین پیتون رید تایید کرد که یک نفر دیگر هم به این جمع بازمی‌گردد. پیتون رید بعد از توییت کردن پست مرموزش در اینسناگرام، با انبوهی از سوالات توسط طرفداران فیلم روبه‌رو شد، یکی از آن سوالات در مورد احتمال بازگشت آهنگ‌ساز این فیلم یعنی کریستوف بک بود که بازگشت او توسط پیتون رید به طور قطع در این قسمت تایید شد. بک به جز آهنگ‌سازی برای فیلم Ant-Man برای آهنگ‌سازی‌هایش در فیلم‌های Frozen، The Hangover و Edge of Tomorrow شناخته شده است. او در چند فیلم ابرقهرمانی نیز در گذشته به این کار مشغول بوده که شامل فیلم Elektra و یک تک ‌آهنگ برای فیلم The Amazing Spider-Man 2 می‌شود. او همچنین قبلا با Joss Whedon (کسی که فیلم The Avengers و Avengers: Age of Ultron را برای MCU کارگردانی کرده است) همکاری کرده است. بازگشت بک برای طرفداران اصیل فیلم Ant-Man خبر بسیار خوشایندی بود، مادامی که او قول داد که مانند نسخه پیش آهنگ‌سازی رضایت بخشی را انجام خواهد داد. بنظر می‌رسد که صرف نظر از بازیگران جدید، تقریبا همگی بازیگران نسخه اصلی این فیلم در قسمت دوم آن نیز حضور خواهند داشت، که این می‌تواند به معنای وفاداری این فیلم به نسخه اصلی آن باشد و می‌تواند از لحاظ موفقیت از نسخه اصلی نیز پیشی بگیرد. بعد از اینکه بک جایگزین آهنگساز اصلی فیلم (استیون پرایس) شد، هیچ تضمینی نیست که استیون پرایس به عنوان آهنگساز فیلم Ant-Man and the Wasp به این مجموعه نپیوندد، به ویژه از زمانی که پیتون رید مجددا به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است. با این همه، مشاهده این تایید‌ها و نیز نوع برخورد پیتون رید با طرفداران این مجموعه و همچنین دانستن اینکه تیم اصلی به قسمت دوم این سری برای ساختن یک فیلم ابرقهرمانانی دیگر نیز بازمیگردند، بسیار دلگرم کننده است. منبع:Screenrant گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

به تازگی اولین آهنگ از آلبوم موسیقی بازی No Man's Sky منتشر شده است. این آهنگ که گوش دادن آن را به شدت توصیه می‌کنیم، با حال و هوای علمی-تخیلی و تنوع مثال‌زدنی No Man's Sky تناسب خوبی دارد. برای شنیدن این قطعه زیبا با زومجی همراه باشید. وقتی درباره No Man's Sky، بازی ماجراجویی اکتشافی استودیوی هلو گیمز (Hello Games) صحبت می‌شود، همه به یاد مقیاس بی‌نهایت بزرگ این بازی می‌‌افتند. به هر حال این بازی حدود ۱۸ کوینتیلیون (۱۰۱۸) سیاره دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های اقلیمی و زیستی خاص خودشان هستند و این یعنی گستردگی دنیای آن غیرقابل تصور است. اما از عظمت وصف‌ناپذیر و جلوه‌های بصری زیبای No Man's Sky که بگذریم، این موسیقی شنیدنی بازی است که روح و احساس بازیکن‌ها را در طول ماجراجویی فضایی‌شان همراهی می‌کند. No-Mans-Skyp-5642 گروه انگلیسی 65daysofstatic که در موسیقی راک الکترونیکی تبحر دارند، وظیفه ساخت آهنگ‌های No Man's Sky را به عهده گرفته‌اند. قرار است این گروه دو آلبوم تحت عنوان No Man's Sky: Music for an Infinite Universe که شامل قطعات متنوعی می‌شوند را برای بازی آماده کنند. آین آلبوم‌ها چند روز زودتر از تاریخ انتشار بازی عرضه خواهند شد. گروه 65daysofstatic اولین آهنگ ساخته شده برای بازی را با نام Supermoon منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را گوش کنید. [audio mp3="https://cdn.zoomg.ir/2016/04/65daysofstatic-Supermoon.mp3"][/audio] دانلود آهنگ با کیفیت بالا البته جالب است بدانید که قطعات آلبوم موسیقی No Man's Sky دقیقا همان آهنگ‌هایی نیستند که در بازی شنیده می‌شوند؛ مثل سایر اجزای بازی، موسیقی آن نیز طبق یک الگوریتم خاص و به طور خودکار در حین بازی ساخته می‌شود. در واقع تیم 65daysofstatic به میزان کافی داده‌های خام موسیقی را در اختیار سازندگان No Man's Sky قرار داده‌اند تا آنها بتوانند آهنگ‌های بازی را متناسب با شیوه‌ بازی کردن بازیکن‌ها شکل دهند. بازی No Man's Sky در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. اخیرا یک ویدیوی ۲۱ دقیقه‌ای از این بازی منتشر شد که تماشای آن می‌تواند شما را با روند گیم‌پلی No Man's Sky بیشتر آشنا کند. منبع: The Verge زومجی



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

تا چند هفته دیگر، علاقه‌مندان به کوانتیک دریم (Quantic Dreams) و آثارش، می‌توانند جدیدترین ساخته داستان محور این استودیو را که با عنوان Detroit: Become Human شناخته می‌شود را تجربه کنند. بی‌شک موسیقی متن این اثر یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار آن خواهد بود؛ در همین راستا، اخیراً سازندگان بازی یاد شده ویدئویی از پشت صحنه آن با محوریت ساخت موسیقی متن این عنوان منتشر کرده‌اند. شرکت سونی به تازگی از طریق وبلاگ پلی‌استیشن، ویدئوی جدیدی از بازی مورد انتظار و در دست انتشار Detroit: Become Human منتشر کرده است که نیم‌نگاهی به ساخت موسیقی متن آن دارد. یکی از نکات جالبی که با مشاهده این ویدئو بدست می‌آید این است که موسیقی متن این بازی توسط سه آهنگساز مختلف ساخته شده است و هر کدام از سه شخصیت اصلی این عنوان موسیقی اختصاصی و منحصر به فرد خود را خواهد داشت. فیلیپ شپارد (Philip Sheppard)، نیما فخررارا (Nima Fakhrara) و جان پائسانو (John Paesano) آهنگسازان اصلی بازی Detroit: Become Human هستند. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً سازندگان Detroit: Become Human از تاثیر انتخاب‌ها در روند این عنوان مورد انتظار صحبت کرده‌اند. همچنین کیفیت اجرایی این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ مشخص و اعلام شده است. از سوی دیگر، مدتی پیش شاهد انتشار تریلر و تصاویر متعددی از این بودیم که از این نشانی می‌توانید به بررسی و مشاهده آن‌ها بپردازید. بازی Detroit: Become Human در تاریخ جمعه ۴ خرداد ماه (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده و در صورت تمایل دریافت کنید. گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

سرپوش هنری - به گزارش بانی فیلم، ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عشق و آتش» جدیدترین ساخته محمد عرب، به تازگی توسط بهزاد عبدی در کشور اوکراین به پایان رسیده و این فیلم پس از انجام مراحل پایانی ویژوآل افکت بزودی آماده نمایش خواهد شد. ساخت موسیقی این فیلم حدود دو ماه به طول انجامید. محمد عرب چندی پیش با سفر به اوکراین از نزدیک در جریان روند ساخت موسیقی این فیلم توسط بهزاد عبدی قرار گرفت. براساس پیش بینی ها، سازندگان این فیلم طی یک ماه آینده و با اتمام کامل مراحل فنی برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهند کرد. صداگذاری و تدوین «عشق آتش» به ترتیب توسط آرش قاسمی و روزبه کلباسی انجام شده است. حسین یاری، محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت ا… صالحی، ا…قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی (مشهدی)، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، صادق حدادی، طاها عرب، محمدرضا زاهدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در خلاصه داستان «عشق و آتش» آمده: من می‌دونم جای تو، تو قلب من کجاست… ولی… نمی‌دونم… اصلاً جایی تو قلب تو دارم یا نه؟… تو منو قبول کردی فقط به خاطر…؟ دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: نویسنده: منصور بَراهیمی، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، انتخاب بازیگران: محمّدرضا شریفی نیا، مشاور حقوقی پروژه: دکتر علی نظری، طرّاح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طرّاح چهره‌پردازی: سیدمحسن موسوی، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، صدابردار: حسین بشّاش، طرّاح و ترکیب‌ کننده‌ صدا: آرش قاسمی، عکاس: علی نیک‌رفتار، طراح و مجری جلوه های رایانه ای: امیر سحرخیز، جانشین مدیر تولید: حسن حیدرزاده، دستیار اوّل کارگردان و برنامه‌ریز: حامد شریفی‌نیا، مجریان چهره پردازی: آفرین صادقی، مهدی خلج، مالک مالکی، مدیر تدارکات: مهدی روزبهانی، مشاور فرهنگی سرمایه‌گذار: احمد قلیش‌لی، ناظر مالی: منوچهر شمس. سرپوش



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

در حالی که فقط در حدود ۲ ماه به انتشار بازی Fallout 4 زمان مانده، بتسدا مصاحبه‌ای با آینون زور، آهنگساز بازی انجام داده که در جریان آن وی موسیقی متن بازی را با پیانو اجرا کرده است. با زومجی همراه باشید. همواره در سری فال‌آوت به دلیل فضای آخر‌الزمانی بازی شاهد موسیقی‌های نسبتا کمی بودیم، با این حال اجرای موسیقی متن بازی به وسیله‌ی پیانو بسیار تاثیرگذار است و به معنای واقعی کلمه مو را بر تن شنونده سیخ می‌کند! وی در مورد سبک کاری خود گفت: من شیوه متفاوتی برای ساخت موسیقی دارم، برای مثال وقتی در باغچه خانه‌ام قدم می‌زنم، با ضربه زدن به اشیا مختلف سعی می‌کنم اصوات جدیدی تولید کنم و همین شیوه در مورد پیانو هم صدق می‌کند و رفتار من با این وسیله کمی خشن و ضربه‌های که میزنم محکم است. وی همچنین در ادامه پیانو را به عنوان ساز اصلی استفاده شده در ساخت موسیقی بازی معرفی کرد: پیانو در تمام موسیقی‌های بازی نقش بسیار پررنگی ایفا خواهد کرد، چرا که از طریق این وسیله امکان تولید اصوات مناسب با سبک بازی وجود دارد. من قبلا هم تجربه ساخت موسیقی متن فال‌آوت ۳ را داشتم که از ۲ نوع موسیقی در لحظات مختلف استفاده کرده بودیم، چرا که در فال‌آوت همواره شاهد یک پارادوکس و حالت دوگانه هستیم، ناامیدی ناشی از جنگ و در عین حال امید برای آینده‌ای بهتر، پس موسیقی ساخته شده هم باید بتواند حس این دو حالت را به بهترین شکل ممکن به گیمر منتقل کند. زور در ادامه هم راجع به انتظاراتی که گیمر‌ها می‌توانند از موسیقی بازی فال‌آوت ۴ داشته باشند توضیح داد: پیش از این‌که در مورد موسیقی بازی فال‌آوت ۴ صحبت کنیم، باید به ۲ سوال پاسخ دهیم، از لحاظ داستان ما در چه شرایطی قرار داریم؟ و در طی بازی گیمر به چه سمت و سویی هدایت می‌شود؟ ما با استفاده از موسیقی می‌توانیم احساسات گیمر را تحریک کنیم و لحظات عاطفی در بازی ایجاد کنیم و در حالت کلی در این بازی موسیقی به نوعی حامی کامل داستان خواهد بود و همچنین حسی جدید در تاریخ موسیقی بازی‌ها القا خواهد کرد. در بخش آخر مصاحبه هم زور در مورد بازی فال‌آوت ۴ گفت: من شخصا این بازی را تجربه خواهم کرد و اولین کاری که در بازی می‌کنم قدم زدن است! شاید گیمر‌های جوان‌تر هیجان بیش‌تری برای مبارزه با دشمنان داشته باشند ولی من ترجیح می‌دهم که ابتدا غرق محیط و فضای بازی شوم و پس از شناخت کامل اجزای آن از داستان لذت ببرم. بازی فال‌آوت ۴ در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و اخیرا هم اعلام شده بود که سیستم تیر‌اندازی بازی با کمک سازنده بازی DOOM ساخته شده است و همچنین بتسدا یک بسته الحاقی برای این بازی معرفی کرده بود. در پایان می‌توانید اجرای پیانو آینون زور را از موسیقی متن بازی فال‌آوت ۴ مشاهده کنید. زومجی



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

آیا موسیقی های که کونامی در Metal Gear Solid برایتان به ارمغان می آورد را دوست دارید؟ اگر جوابتان مثبت است پس شما این شانس را دارید که تمامی آهنگ ها را با هم از آن خود کنید. با ما همراه باشید. کونامی در حال کنار هم قرار دادن آهنگ ها و موسیقی های اصلی مجموعه در کنار موسیقی متن Metal Gear Solid V برای فروش می باشد. هر دوی این ها در تاریخ دوم سپتامبر عرضه خواهند شد. شما می توانید آهنگ بازی های Ground Zeroes و the Phantom Pain را صاحب شوید. علاوه بر این موسیقی های با کلامى از جمله The Man Who Sold The World از (Midge Ure) ،Here’s to You (Ennio Morricone) ،Not Your Kind Of People (GARBAGE) و (Nuclear (Mike Oldfield نیز وجود دارند. هم چنین موسیقی های بدون کلام که شامل (Sins of the Father (Donna Burke و (Quiet’s Theme (Stefanie Joosten می باشد نیز در این آلبوم گنجانده شده است. هر دوی آهنگ هایی که ذکر شد، متعلق به عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می باشند. در ادامه ی خبر می توانید لیست آهنگ های اصلی کل مجموعه که قرار است برای فروش در دسترس قرار گیرد را مشاهده نمایید: (The Best Is Yet To Come / from METAL GEAR SOLID (Vocal by Aoife Ni Fhearraigh (Can’t Say Good-bye to Yesterday / from METAL GEAR SOLID 2 SONS OF LIBERTY (Vocal by Caria White (Snake Eater / from METAL GEAR SOLID 3 SNAKE EATER (Vocal by Cynthia Harrel) (Love Theme / from METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS (Performed by Jackie Presti (Calling to The Night / from METAL GEAR SOLID PORTABLE OPS (Vocal by Natasha Farrow (Heavens Divide / from METAL GEAR SOLID PEACE WALKER (Vocal by Donna Burke (Sins of The Father / from METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN (Vocal by Donna Burke (Quiet’s Theme / from METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN (Vocal by Stefanie Joosten پنچ موسیقی اصلی را نیز می توانید در انتها مشاهده فرمایید: (The Best Is Yet To Come (Donna Burke (Can’t Say Good-bye to Yesterday (Donna Burke (Snake Eater (Donna Burke (Love Theme (Donna Burke (Quiet’s Theme (Donna Burke نظرات خود را با در میان بگذارید. گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

آهنگسازان فيلم كه در زير به معرفي آنها مي پردازيم،‌ نه تنها از چهره هاي معروف عرصه موسيقي هستند بلكه آثار آنها جزء پرفروشترين هاي «آيتيونز» نيز بوده است. بدون شك آهنگسازان فيلم، كليد اصلي در بناي جو، تنش و حتي معرفي كاراكترها هستند. گروهي كه در ظاهر تأثيري در فيلم ندارند ولي حتما يكي از آيكونهاي اصلي جذب مخاطب و زيباتر شدن فيلمها هستند. افرادي كه نه تنها با شرايط فيلم همراه هستند بلكه اين شرايط را براي مخاطب و با به كارگيري صدا ملموس مي كنند. آهنگسازان فيلم كه در زير به معرفي آنها مي پردازيم،‌ نه تنها از چهره هاي معروف عرصه موسيقي هستند بلكه آثار آنها جزء پرفروشترين هاي «آيتيونز» نيز بوده است. با اين آهنگسازان تجاري را در اين گزارش آشنا شويد. «جان ويليامز» 100 ميليون دلار ويليامز با ثروت 100 ميليون دلاري در رأس اين فهرست قرار دارد. پس از آهنگسازي 6 قسمت فيلم «جنگ ستارگان» در سال 1977 او به عنوان يكي از آهنگسازان مطرح فيلم معرفي شد و انجمن فيلم آمريكا او را بهترين آهنگساز قرن معرفي كرد. موسيقي متن فيلمهاي بزرگي همچون «آرواره ها»،‌ «ويلون زن روي بام»، «مواجه نزديك با نوع سوم»، «سوپرمن»،‌ «اينديانا جونز»، «تنه در خانه»، «فهرست شيندلر»، «پارك ژوراسيك»، «دنياي گمشده» و سه قسمت اول هري پاتر را در كارنامه «ويليامز» مي توان پيدا كرد. اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترين آهنگسازان «هانس زيمر» 90 ميليون دلار «زيمر» آلماني تبار پس از همكاري با «استنلي مايرز» در سال 1984 در فيلم «موفقيت بهترين انتقام است» به دنياي موسيقي معرفي شد. او در سال 1988 براي موسيقي فيلم «مرد باراني» نامزد جايزه اسكار شد و در كمتر از 10 سال با موسيقي فيلمهاي «در خدمت خانم ديزي»، «روزهاي تندر»، «تلما و لوئيس» و «شير شاه» به شهرت رسيد. 4 قسمت «دزدان دريايي كارائيب»، سه گانه «بتمن» و «سرآغاز» از فيلمهايي هستند كه نامزدي اسكار را براي زيمر به همراه آورده است. اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترين آهنگسازان «دني الف من» 75 ميليون دلار «الفمن» آهنگساز محبوب «تيم برتون» است و تقريبا موسيقي متن تمامي فيلمهاي «برتون» همچون «ادوود»،‌‌ «سوييني تاد»، «بيتل جويس» و «بتمن» را نوشته است. او همكاري نزديكي با «سم ريمي» و «گاس فون سان» هم داشته است. نمونه آن موسيقي فيلمهاي «ويل هانتينگ خوب»، «شير»، «اُز بزرگ و قدرتمند» و «ارتش تاريكي» هستند. اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترين آهنگسازان «درفت پانك» 70 ميليون دلار «گاي مانوئل دي هومم كريستو» و «توماس بانگالتر» گروه موسيقي «درفت پانك» را تأسيس كردند. اين گروه در ابتدا با ارائه آلبومهاي موسيقي الكترونيكي به شهرت رسيدند و پس از آن طي قراردادي با ديزني براي تعدادي از فيلمهاي تخيلي اين استوديو آهنگسازي كردند كه نمونه آن فيلم «ميراث ترون» بود. با اين حال گفته مي شود ثروت اصلي اين گروه در نتيجه فروش آلبومهاي موفق موسيقي حاصل شده است. اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترين آهنگسازان «ترنت رزمر» 55 ميليون دلار از دهه 90 فعاليت خود را با گروه «ماريلين ميسون» آغاز كرد و پس از مدتي با تكنوازي پيانو آلبوم هاي موسيقي خود را با نام «ناخنهاي 9 اينچي» وارد بازار كرد و تا حدودي توجه تهيه كنندگان را به خود جلب كرد. تا سال 1996 از آهنگساز اول بازيهاي ويدئويي بود ولي در سال 2010 با دعوت «ديويد فينچر» موسيقي متن فيلم معروف «شبكه اجتماعي» را نوشت و موفق شد با كنار زدن «هانس زيمر» اسكار بهترين موسيقي متن را از آن خود كند. اخبار,اخبار فرهنگی,پردرآمدترين آهنگسازان اخبار فرهنگی - سینما خبر بیتوته



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

استودیوی «دیزنی» رامین جوادی (Ramin Djawadi) آهنگساز سریال Game of Thrones را جهت آهنگسازی برای فیلم A Wrinkle in Time «چین‌خوردگی در زمان» به استخدام درآورده است. این فیلم که توسط ایوا دوورنی (Ava DuVernay) کارگردانی شده، اقتباسی از رمان علمی تخیلی مادلین اِل‌اِنگل (Madeleine L’Engle) است. این فیلم در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید. فیلم «چین‌خوردگی در زمان» داستان دختر جوانی به نام مگ موری (Meg Murray) با بازی استورم رید (Storm Reid) را روایت می‌کند که همراه با برادر خود چارلز والاس (Charles Wallace) با هنرنمایی دریک مک‌کیب (Deric McCabe) و همکلاسی‌اش، کالوین (Calvin) با بازی لوی میلر (Levi Miller) تصمیم می‌گیرد تا به دنبال پدر دانشمندش – کریس پاین (Chris Pine) – که پس از کار بر روی پروژه‌ای مرموز ناپدید شده است بگردد. جستجوی آن‌ها منجر به ماجراجویی در فضا و زمان دیگری می‌شود. آن‌ها در طول این مسیر از سه موجود به نام‌ها خانم ویچ با بازی اپرا وینفری (Oprah Winfrey)، خانم واتسیت با بازی ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و خانم هو با هنرنمایی میندی کالینگ (Mindy Kaling) کمک می‌گیرند. دوورنی در توییتر خود اعلام کرد که رامین جوادی در پروسه تولید این فیلم مشارکت خواهد داشت. دوورنی ضمن ستایش جوادی بیان داشت که برای چندین سال است که به موسیقی‌های ساخته شده توسط این هنرمند ایرانی‌الاصل گوش داده و مجذوب کارهای اوست. وی تصویری از خود و جوادی نیز در اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرده که آن‌ها را در حال کار بر روی فیلم «چین‌خوردگی در زمان» نشان می‌دهد. رامین جوادی یدی طولانی در ساخت موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی دارد. گرچه وی بیشتر به واسطه ساخت موسیقی حماسی و زیبای سریال Game of Thrones شناخته می‌گردد، اما او ساخت موسیقی متن سریال‌هایی نظیر Westworld، The Strain و Prison Break را نیز در کارنامه کاری خود دارد. از جمله فیلم‌هایی که جوادی ساخت موسیقی متن آن‌ها را بر عهده داشته است می‌توان به فیلم‌هایی نظیر Iron Man «مرد آهنی»، Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» و فیلم در دست انتشار The Mountain Between Us «کوه میان ما» اشاره داشت. بی‌شک توانایی و سابقه کاری وی، منجر به ساخت موسیقی متنی خوش‌ساخت برای فیلم فانتزی «چین‌خوردگی در زمان» خواهد شد. گرچه منبع اقتباس فیلم «چین‌خوردگی در زمان» در سال ۱۹۶۳ میلادی بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفته است، اما تا پیش از فیلم مورد بحث، به روی پرده‌های سینماها راه نیافته بود و تنها سریالی کانادایی از آن در سال ۲۰۰۳ میلادی به روی آنتن رفته است. فیلمنامه این فیلم توسط جنیفر لی (Jennifer Lee) نوشته شده است. فیلم «چین‌خوردگی در زمان» برای اکران از تاریخ جمعه ۱۸ اسفند ماه (۹ مارس ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. منبع : ScreenRant گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

زومجی در این پست آموزشی، روش اجرای آهنگ‌های مورد علاقه شما را در بازی Forza Horizon 3 آموزش می‌دهد. امسال شاهد عرضه یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ چند سال اخیر بودیم. بازی Forza Horizon 3 توانست با تمامی نکات مثبتی که در خود گنجانده بود، تبدیل به بهترین گزینه برای طرفداران این سبک بازی‌ها شود. ما نیز در زومجی به بررسی این بازی پرداختیم و Forza Horizon 3 از دید ما نمره بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد. در میان تمامی نکات مثبت این بازی، این که بازیکنان قادر باشند آهنگ‌های شخصی خود را در هنگام بازی گوش دهند یکی از بهترین ویژگی‌هایی بود که Forza Horizon 3 در اختیار مخاطبان خود قرار داد. بازیکنان با استفاده از قابلیت‌های One Drive و Groove Music قادر هستند هر آهنگی را که در دوست دارند به راحتی و بدون دردسر در دنیای بازی و در هنگام رانندگی گوش کنند. یکی از نکات منفی که در دو قسمت سری Horizon وجود داشت این بود که بازیکنانی که بیش از صد‌‌ها ساعت وقت پای بازی خود می‌گذاشتند، آهنگ‌های بازی برای‌شان تکراری و خسته کننده می‌شد. اما استودیو پلی‌گراند، علاوه بر گسترش تعداد و سبک آهنگ‌های بازی، با قرار دادن این قابلیت که بتوانید موزیک‌های خود را درون بازی گوش کنید، دیگر اجازه نمی‌دهد که بازیکنان حداقل از این بخش بازی خسته شوند. ما نیز در زومجی در این مقاله آموزشی کوتاه سعی داریم تا روش اجرای آهنگ‌های شخصی و مورد علاقه بازیکنان را در بازی Forza Horizon 3 آموزش دهیم. 1 برای شروع کار شما ابتدا باید از طریق سایت یا برنامه One Drive آهنگ‌های مورد نظر خود را آپلود کنید. برای این کار، هنگامی که وارد سایت وان درایو شدید، با ایمیلی که گیمرتگ ایکس‌باکس لایو شما روی آن ساخته شده است وارد محیط کاربری خود شوید. حال در قسمت فایل‌ها و از طریق گزینه آپلود، آهنگ‌های مورد علاقه خود را آپلود کنید. این کار ممکن است با توجه به سرعت اینترنت شما و تعداد و حجم ترک‌هایی که آپلود می‌کنید چندین و چند دقیقه طول بکشد. 2 پس از آپلود آهنگ‌های مورد نظر، کار شما با برنامه یا سایت وان درایو تمام شده است و حال باید به سراغ برنا‌مه Groove Music در ویندوز 10 یا نسخه‌های موبایلی Groove Music بروید. در این بخش، در سمت چپ برنامه، گزینه‌ای به نام Playlists وجود دارد که باید پس از کلیک روی گزینه + پوشه آهنگ‌های مورد نظر خود را بسازید. بعد از نوشتن نام پوشه خود که می‌تواند هر چیزی که دوست دارید باشد، با کلیک بر روی گزینه Save، پوشه خود را بسازید و ذخیره کنید. 3 حال برای به اتمام رساندن کار، باید پس از انتخاب آهنگ‌های خود، در قسمت پایین صفحه با کلیک بر روی گزینه Add to، ترک‌های خود را به پوشه‌ای که ساخته‌اید انتقال دهید. انجام این کار بیشتر از چند لحظه طول نمی‌کشد و پس از انجام آن، کار شما با رایانه شخصی و برنامه‌های One Drive و Groove Music تمام شده است. forza حال باید وارد بازی خود از طریق کنسول ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 شوید و در قسمت Home، وارد بخش تنظیمات صدا یا Audio شوید. پس از وارد شدن به این بخش، گزینه دوم این لیست مربوط به Grove Music Playlist می‌شود و باید توسط فلش‌های چپ و راست کنترلر، آن پوشه‌ای که در برنامه Groove Music ساخته‌اید را در این بخش انتخاب کنید. البته این را هم فراموش نکنید که اگر به صورت آنلاین وارد بازی نشوید، پوشه و آهنگ‌هایی که آپلود کرده‌اید هرگز در این بخش ظاهر نخواهند شد. forza کار تمام شد! حالا در هنگام رانندگی و با استفاده از فلش‌های چپ و راست، رادیو بازی را روی Groove Music قرار دهید و از تمامی آهنگ‌هایی که انتخاب و آپلود کرده‌اید لذت ببرید. البته یکی از نکات منفی این بخش این است که نمی‌توان در لیست آهنگ‌ها چرخید و آن‌ها را عقب و جلو ز‌د. البته روشی برای انجام این کار وجود دارد. به این ترتیب که اگر می‌خواهید زودتر به آهنگ‌های بعدی برسید، باید موج رادیو‌یی را عوض کنید و سپس دوباره وارد ایستگاه رادیویی Groove Music شوید. به این ترتیب آهنگ بعدی شروع به پخش شدن می‌کند. البته خوب این روش به آن صورت قابل قبول نیست و بهتر بود که قادر بودیم خودمان آهنگ‌ها را عوض کنیم، اما به هر حال، گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود در هنگام رانندگی در دنیای استرالیای Forza Horizon 3 لذتی عالی دارد که باید آن را تجربه کنید. زومجی



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

موسیقی ما - تیزر آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی "ایستاده در غبار" به کارگردانی محمدحسین مهدویان و آهنگسازی حبیب خزایی‌فر منتشر شد. آلبوم موسیقی این فیلم شامل 20 قطعه است که بخش‌هایی از آن‌ها در فیلم شنیده شده است. با توجه به فضای "ایستاده در غبار"، سعی شده که این قطعات یادآور موسیقی دهه 50 و 60 باشد. همچنین استفاده از آواهای کردی در کنار بخش ارکسترال در قسمت‌هایی از فیلم، یکی دیگر از ویژگی‌های این آلبوم موسیقی است. آلبوم موسیقی متن فیلم "ایستاده در غبار" نخستین آلبوم حبیب خزایی‌فر است. خزایی‌فر پیش از این علاوه بر ساخت موسیقی مجموعه "آخرین روزهای زمستان"، موسیقی متن فیلم‌های "ماجرای نیمروز" و "لاتاری" را نیز در کارنامه دارد. تیزر آلبوم موسیقی فیلم سینمایی "ایستاده در غبار" توسط حسین جمشیدی‌گوهری ساخته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این آلبوم موسیقی را از کتابفروشی‌ها و فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند. منبع: هنرآنلاین موسیقی ما



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

موسیقی ما - پریس تنظیفی: برخلاف موفقیتی که در سال‌های اخیر کمیک‌های مارول درجدول فروش سینماهای آمریکا به دست آورده‌اند‌، این روزها روند توسعهٔ بسیاری از آن‌ها با یک بی‌نظمی وسیع جذابیت خود را از دست داده است. به همین دلیل هم بعد از آن همه این در و آن در زدن‌های پی در پی که به ساخت فیلم‌ها و قهرمان‌های رنگینی مانند «مردآهنی2» ختم شد ، سرانجام مارول توانست به ساخت اثری دست زند که برایش نقد‌های مثبتی نیز همراه داشته باشد. داستان فیلم «ثور»، به واقع شرح ماجرای زندگی شخصیت افسانه‌ای شاهنشاهی «آسگارد» است در شرایطی که توسط پدرش از آن‌جا به خاطر بی پروایی‌اش تبعید شده است. او که به خواست شاه «اودین» (که نقش او را آنتونی هاپکینز بازی می‌کند)، یکی از فرمانروایان تحت سیطرهٔ قلمرو شاهنشاهی به زمین فرستاده شده است، موضوع مورد علاقهٔ دانشمندان و دولتمردان است، اما دراین میان، ثور تنها زمانی می‌تواند از چکش و قدرت بی‌حد خود استفاده کند که به ماهیت خود پی می‌برد و از آن در راه رفاه دیگران سود می‌جوید. فیلم «ثور»، همان گونه که انتظار می رفت، به اثری پرفروش بدل شد و نقدهای فراوانی بر آن نوشته شد. در حالی که صحنه‌های روی زمین آن با نقدهای سردی مواجه شد، بخش‌های مربوط به نبرد بین آسگارد و نابکاران، با استقبال بی‌نظیری مواجه شد که البته شاید بخش بزرگی از این موفقیت مدیون نقش پر رنگ «پاتریک دویل» به عنوان آهنگساز این فیلم بوده است آن هم در شرایطی که طرفداران قهرمان‌های پرفروش این‌گونه فیلم‌ها، حق دارند که نسبت به اقدامات استودیوها در این گونه موارد مظنون باشند، به خصوص بعد از آن چه برای «مایکل دانا»، یکی از افسانه‌ای ترین موسیقی‌دانان سمفونی‌ساز، در شرایطی مشابه برای فیلم «هالک» در سال 2003 رخ داد. حتی دویل به شکل وحشتناکی خود را برای ساخت «ثور»، خارج از حلقه آرامش لازم برای ساخت موسیقی فیلم یافت، آن هم هنگامی که دریافت باید به حلقه‌های ریتمیک سازهای زهی و ضرب‌های سنگین طبل‌های صداهای فیلم‌های پرفروش امروزی که توسط «هانس زیمر» از سوی مدیریت استودیو تحمیل می‌شد، تن دهد، که البته این صداها هرگز در واژه نامهٔ موسیقی دویل جایی نداشتند. دویل که با این‌ گونه از تحمیل موسیقی بیگانه بود، به خوبی توانست سهم خود را در این فیلم پرفروش ادا کند بدون آن‌که به شهرتش به عنوان آهنگساز فیلم‌های درام و رومانس لطمه زند. موسیقی او برای فیلم‌های «فرانکشتاین» و «هری پاتر و ساغر آتش» هنوز به عنوان نمونه‌های مثال‌زدنی آثار او در خاطره‌‌هاست و البته در مرحله بعدی کاری که او برای فیلم‌هایی مانند «اِراگون» و «آخرین لژیون» هر چند به درخشش کارهای قبلی‌اش نیست، اما همچنان جزو آثار درخشان است. البته در این فیلم نیز امید زیادی وجود داشت که دویل، با وجود فشار استودیو و تهیه‌کننده برای مدرن کردن صدای موسیقی‌اش، سر آخر راهی برای فائق آمدن بر شرایط تحمیلی بیابد، در حالی که عکس العمل علاقه‌مندان و برخی از منتقدان نشانگر آن است که در این مسیر چندان نتوانسته است نظرها را به خود جلب کند. در واقع، اگرچه، موسیقی «ثور» از آن نوعی از کار در ‌آمد که از کمبود پیوند‌های نامعقول قابل انتظار رنج می‌برد، اما این موسیقی به دلیل همان چه که هست، به شکل بسیار ستودنی‌ای روشنفکرانه از آب درآمده و در اوج خود سرگرم کننده است. بیشتر بخشی که دویل ساخته به شکل آشکارا ساده‌ای، معطوف به این است که متدولوژی «زیمر/ارسی» را در فیلم وارد کند و در برخی جاها آن قدر زیاده‌روی کرده است که می‌توان مدعی شد که او سبک موسیقی‌اش را قربانی آن کرده که نوعی موسیقی برای این گونه فیلم‌ها پدید آورد. از سوی دیگر، آنچه دویل برای فیلم «ثور» ساخته و ارایه کرده، برخلاف انتظار می‌تواند به شکلی غیر قابل باور به دلیل انعطاف پذیری‌اش برای هماهنگ کردن موسیقی با نیاز‌های فیلم، موردتقدیر قرار گیرد اما علاقه‌مندان موسیقی دویل ممکن است از این که در «ثور»، چندان علایق موسیقیایی دویل آشکار نیست، دل زده باشند، با این وجود باید گفت در میان آن همه گرایش موسیقیایی متفاوت، هنوز به اندازهٔ کافی از سبک دویل باقی مانده که بتوان آن را با گوش تشخیص داد. فیلمی که ازاین نظر شبیه «ثور» است، فیلم «آخرین ایربندر» اثر هوارد است که به شکل خردمندانه‌ای از همان شیوه‌های «ثور» استفاده کرده است. به علاوه دویل کیفیت سمفونیک موسیقی‌اش را تنها برای افزایش منظر موسیقایی فیلم با پوشش‌هایی ترکیبی به کار برده که شبیه نخستین الحان الکترونیک دویل در « مرکب» می‌نماید. همه آن آرایه‌های زهی و طبل نواخت‌هایی که در فیلم‌هایی مانند «ترانسفومرز» و «مرد آهنی»، به گوش می‌رسد، در این اثر با ارکستر کلاسیک اجرا شده است. افراط در صدای‌های فلزی ضربی نیز که در صحنه‌های ریتمیک شنیده می‌شود، بسیار شبیه به موزیک فیلم «آخرین ایربندر» است. نوای «وُکال»، که گاه و بیگاه در فیلم شنیده می‌شود، نیز یادآور دیگر آثار این آهنگساز از جمله فیلم «تبعید» است. البته باید به یاد داشت در شرایطی که نرم افزارهای تولید موسیقی این روزها بسیاری از افکت‌های شنیداری را که در فیلم‌های تجاری می‌شنویم تولید می‌کنند، غیر ممکن است که از نحوهٔ برخورد دویل برای ارایهٔ صدایی دینامیک از طریق اجرای سمفونیک شگفت‌زده نباشیم. اگر شما از جمله طرفداران موسیقی فیلم ارکستری سنتی دوره جان ویلیامز باشید، دویل با این اثر خود علاقه شما را جلب کرده است. البته نباید انکار کرد که میزان زیادی از تاثیر موسیقی جابلونسکی در فیلم «ترانسفورمرز» در بخش‌های مربوط به نمایش شاهنشاهی اسگارد در فیلم «ثور» دیده می‌شود، اما دویل از ارکستر سمفونی لندن برای اجرای این موسیقی استفاده کرده است تا بتواند طراوت اجرای زنده را در صدای فیلم وارد کند. برای برخی از شنوندگان، نتیجه شاید یکسان جلوه کند، اما برای طرفداران دویل، این به معنی آن است که او توانسته با وجود تمام فشارهای استودیو و تهیه کننده، همچنان به شیوه فردی خود وفادار بماند. اگر هنوز این شما را قانع نکرده، البته می‌توان به شیوه استفاده از پیانو اشاره کرد که به شکل غیر قابل باوری در فیلم «ثور» و دیگر اثر دویل در سال 2011 به نام «La Ligne Droite» یکسان است و اثر درخشانی با نام «بذار بره» را به یاد می‌آورد. پیشرفت مضمونی هر دو فیلم، با نام تجاری دویل پیوند خورده و نشان می‌دهد که او می‌تواند ترکیبی از نُت های بی‌شمار را به یک اثر واحد تبدیل کند. البته به هر حال «ثور» از نظر موسیقی اثر منحصر به فرد و مثال زدنی برای آهنگسازش به شمار نمی‌رود و نمی‌تواند چندان احساس یا علاقه‌ای را برانگیزد. از سوی دیگر پیش تِم‌های آهنگ‌های مورد نظر آهنگساز در این اثر چندان مشخص و واضح نیستند، همچنین بر صداهای «سولو» به اندازهٔ کافی تاکید نشده و از حلقه‌های نشانه‌های ترکیبی نیز در اثر موسیقیایی تنها گویی برای این استفاده شده که بگویند اینجا یک نشانه است! به این ترتیب بسیاری از شنوندگان ممکن است در اثر دویل اشتباه‌های فاحشی بیابند هر چند با نگاهی عمیق‌تر می‌توان موارد مثبت و امیدوارکننده‌ای نیز در این اثر یافت. در واقع چهار یا پنج تِم در این اثر استفاده شده است که هر یک چندین بار تکرار شده‌اند. و اگر دویل از قضاوت در مورد اثرش مکدر است، در واقع به دلیل آن کارهایی است که برای ارایه تکرارهای نخستین تم‌ها انجام داده است. هویت ارایه شده در موسیقی «ثور» در نهاد خود خوب و کامل است اما در کل اثر دچار تکرارهای بی‌انجام شده است و به این ترتیب نمی‌تواند چندان تاثیر شگفتی بر مخاطبان موسیقی دویل بگذارد. در یک کلام «ثور» را می‌توان نمونه‌ای از تخریب یک موسیقی‌دان خوب به دست استودیو های فیلمسازی به شمار آورد در حالی که آهنگساز تمام تلاش خود را کرده است تا با فراهم کردن شرایط لازم، اثری در خور اعتنا خلق کند که استفاده از ارکستر لندن برای اجرای اثر نشانهٔ همین امر است. موسیقی ما



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

مدتی پیش، پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف، سرانجام شرکت بتسدا (Bethesda) از بازی Rage 2 رونمایی کرد. گرچه اطلاعات بسیار کمی از این بازی منتشر شده اما امید می‌رود که این عنوان نقش پررنگی در کنفرانس خبری بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2018 داشته باشد و شاهد نمایش‌ها و اطلاعات بسیاری از آن باشیم. به تازگی نیز مطلع شدیم که میک گوردون (Mick Gordon) وظیفه ساخت موسیقی متن این بازی را بر عهده ندارد. نخستین بار، یکی از کاربران ردیت متوجه این موضوع شد اما به تازگی خود گوردون با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر این موضوع را تائید کرده است. گوردون تاکنون در پروژه‌های متعددی با استودیوی بتسدا همکاری داشته است که از جمله این موارد می‌توان به ساخت موسیقی متن بازی‌هایی نظیر DOOM، Prey و بازی‌های جدید سری Wolfenstein اشاره داشت. موسیقی نقش پررنگی در این بازی‌ها داشت و به نظر می‌رسد که ساخته‌های گوردون کاملاً متناسب بازی شلوغ و پلوغ و سرگرم‌کننده Rage 2 خواهد بود. اما متاسفانه او وظیفه ساخت موسیقی متن این بازی را بر عهده ندارد. بازی Rage 2 به طور مشترک توسط دو استودیوی آی‌دی سافتور (id Software) و آوالانچ (Avalanche Studios) – سازنده بازی‌هایی نظیر Just Cause و Mad Max – در دست ساخت و توسعه قرار دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً مزایای پیش خرید آن مشخص شده است. همچنین شاهد انتشار جزئیات جدیدی از گیم‌پلی آن بودیم که از این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری دست یابید. بازی Rage 2 در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ میلادی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. gamefa



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

بالاخره و پس از شایعات فراوان مشخص شد که سم اسمیت، خواننده‌ بسیار معروف بریتانیایی، آهنگ جدید فیلم جیمز باند را که نام آن اسپکتر است، اجرا خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. دیروز و در خبری اعلام شد که سم اسمیت، خواننده پاپ انگلیسی‌، اجرای آهنگ اصلی‌ فیلم ۲۴ ام جیمز باند به نام اسپکتر را بر عهده خواهد داشت. آهنگ که نامش «نوشته‌های بر روی دیوار» است، توسط کپیتال رکوردز پخش خواهد شد و از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر)، برای دانلود و استریم برای علاقمندان در دسترس قرار خواهد گرفت. آهنگ توسط اسمیت و جیمی نیپس نوشته شده است. این اجرا برای سم اسمیت موفقیت بسیار عظیمی به حساب می‌آید زیرا از معروفیت او فقط یک سال می‌گذرد. نام وی در سال ۲۰۱۴ با آلبوم «در ساعت تنهایی‌» بر سر زبان‌ها افتاد. این آلبوم توانست به صدر پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال انگلستان برسد و در ایالات متحده نیز توانست جایگاه دوم پرفروش‌ترین آلبوم را تصاحب کند. سم اسمیت، اولین خواننده مرد تکی‌ بریتانیایی است که از سال ۱۹۶۵ اجرای آهنگ اصلی‌ یکی‌ از فیلم‌های جیمز باند را بر عهده می‌گیرد. پیش از این، تام جونز در سال ۱۹۶۵ و برای فیلم تاندربولت، آخرین هنرمند بریتانیایی بود که به صورت تکی‌ اجرای آهنگ یکی‌ از فیلم‌های جیمز باند را بر عهده داشت (پاول مک‌کارتنی آهنگ Live and Let Die را همراه با گروه خود Wings اجرا کرده بود و کریس کورنل نیز اصالتا بریتانیایی نیست). مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکلی، تهیه کنندگان اسپکتر در بیانیه‌ای که امروز توسط سونی منتشر شد در این‌باره گفتند: سم و جیمی یکی‌ از الهام بخش‌ترین آهنگ‌ها را برای فیلم اسپکتر نوشته‌اند و سم با صدای خارق‌العاده خودش، اجرایی از آهنگ «نوشته‌های روی دیوار» داشته است که این آهنگ را مسلما به یکی‌ از بیاد ماندنی‌ترین آهنگ‌های مجموعه فیلم‌های جیمز باند تبدیل خواهد کرد. خود اسمیت نیز در این‌باره گفت: این آهنگ یکی‌ از نقاط عطف دوران کاری من است. من از اعلام این خبر که اجرای آهنگ فیلم جدید باند بر عهده من است، بسیار مفتخر هستم. من خیلی‌ از این موضوع که توانستم عضو کوچکی از این میراث کاریزماتیک انگلیسی‌ باشم، هیجان زده هستم. نام من در کنار نام بسیاری از الگوهای من که قبلا وظیفه اجرای آهنگ برای مجموعه فیلم‌های باند را داشته‌اند، قرار می‌گیرد. من امیدوارم که تمامی شما همان‌قدر که من از ساخت این آهنگ لذت بردم، از شنیدن آن‌ لذت ببرید. اجرای آهنگ فیلم قبلی‌ جیمز باند، سقوط آسمان، بر عهده آدل بود که برای وی دو جایزه اسکار و گلدن گلوب در رشته بهترین آهنگ را به ارمغان آورد. همچنین آهنگ سقوط آسمان موفق به دریافت گرمی در رشته بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه تصویری و جایزه بریت در رشته بهترین آهنگ تکی‌ سال شد. فیلم اسپکتر بار دیگر توسط سم مندز کارگردانی می‌شود. در این فیلم، جیمز باند (با بازی دنیل کریگ) طی‌ یک پیغام مرموز، مجبور می‌شود که عازم مکزیکو سیتی و رم شود و در آنجا با لوسیا سیارا (مونیکا بلوچی) آشنا می‌شود. وی در ادامه به وجود سازمانی با اهداف شیطانی به نام SPECTRE پی‌ می‌برد و تلاش خود را برای از بین بردن این سازمان آغاز می‌کند. در هنگامی که باند مشغول پیدا کردن راهی‌ برای از بین بردن این سازمان شیطانی است، وی پی‌ به ارتباط خود با رئیس این سازمان با بازی کریستف والتز می‌برد. اسپکتر برای اکران در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در انگلستان و ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکا برنامه ریزی شده است. شما می‌توانید در زومجی جدیدترین تریلر این فیلم را مشاهده کنید. چندی پیش نیز پوستری از این فیلم با حال‌ هوای فیلم‌های کلاسیک مجموعه جیمز باند منتشر شد که دیدن آن برای طرفداران این جاسوس معروف انگلیسی خالی‌ از لطف نیست. منبع: Coming Soon زومجی



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077، عنوان نقش‌آفرینی و مورد انتظار استودیوی سی‌‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) منتشر شده که بسیار هیجان‌انگیز است. بریان مانتیا (Brian Mantia) و ملیسا ریزی (Melissa Reese)، که بیشتر به واسطه همکاری با گروه راک افسانه‌ای Guns ‘N Roses شناخته می‌شوند و بر روی بازی‌های ویدئویی معروفی کار کرده‌اند، در حال حاضر بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند. مانتیا به عنوان درامر در گروه Guns ‘N Roses فعالیت می‌کرده و در عین حال، ریزی هم به عنوان کیبورد زن (نوازنده ساز دارای ردیف کلید منظور است) نقش داشته است؛ بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت IMDB، این دو بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند. این دو پیش از این بر روی موسیقی متن بازی‌های بزرگ و معروفی هم کار کرده‌اند و در این زمینه سابقه خوبی دارند. بریان مانتیا بر روی موسیقی متن بازی‌هایی نظیر Mortal Kombat و ملیسا ریزی هم بر روی عنوان Bloodborne کار کرده است. این در حالی است که هر دوی آن‌ها با همکاری یکدیگر، موسیقی متن دو بازی inFamous 2 و inFamous: Second Son را هم ساخته‌اند. علاوه بر این، مانتیا در جریان مصاحبه‌ای، به صراحت ابراز داشت که بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند. زمانی که از وی پرسیده شد که این روزها مشغول چه کاری است، او پاسخ داد: من همچنین بر روی موسیقی متن بازی ویدئویی Cyberpunk 2077 کار می‌کنم. این پروژه کمی مرا به چالش کشیده است چراکه توسعه‌ دهندگان آن به دنبال موسیقی‌ای هستند که تاکنون شنیده نشده باشد و در عین حال معنا و مفهوم خاصی را در بر داشته باشد. آن‌ها به دنبال موسیقی‌ای هستند که مناسب سال ۲۰۷۷ میلادی باشد. من در این کار نقش دارم چراکه من واقعاً عاشق «White Noise» هستم و من فکر می‌کنم که از الان تا ۶۰ سال آینده، موسیقی به همین سو پیش خواهد رفت؛ به طور اساسی هر فرکانسی در محدوده شنوایی انسان (از ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز) [ارزش شنیدن دارد]. به هر حال، من واقعاً تجربه لازم برای کار در چنین پروژه‌ای را دارم! با توجه به سابقه این دو، انتظار می‌رود که بازی Cyberpunk 2077 از موسیقی متن جذاب و خاصی برخوردار باشد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش شایعه‌ای در سطح اینترنت منتشر شد که حکایت از به نمایش در آمدن تریلر جدید این بازی در جریان رویداد E3 2018 داشت؛ از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید. گفتنی است که بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد و احتمالاً در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر گردد. گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته کارن همایونفر، دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، هادی حجازی‌فر، جوزف سلامه و این آهنگساز در اکران عمومی این فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد. در ابتدای مراسم بعد از به نمایش درآمدن ویدیویی از مراحل ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام»، کارن همایونفر درباره آن گفت: «من آلبوم‌های مختلفی کار کرده‌ام و معمولاً برای آن‌ها رونمایی نمی‌گیرم. اما چیزی که برای من جذاب است، رونمایی از این آلبوم در حضور مخاطبان فیلم است. کنار ابراهیم حاتمی‌کیا ایستادن خودش یک افتخار است. من این حرف را روی صحنه جشنواره فجر هم گفتم و همه جا این را خواهم گفت. نفس گرم شما مردم وقتی با این فیلم همراه شد، برای من جای افتخار دارد. فکر می‌کنم این آلبوم هم از این به بعد توسط رادیو و تلویزیون به نمایش درآید، مثل موسیقی فیلم «بادیگارد.» همایونفر در آخر هم با اشاره به این موضوع که این موسیقی را با روح و قلبش تولید کرده گفت: «من بیش از 100 اثر ساخته‌ام که هیچ کدام سخت‌تر از ساخت موسیقی «به وقت شام» نبود.» ابراهیم حاتمی‌کیا نیز در این مراسم گفت: «من به تمام بخش‌های فیلم مسلطم اما تنها جایی که تسلیم می‌شوم، موسیقی کارن همایون‌فر است. من فیلمساز سختگیری هستم و هر موسیقی را نمی‌پسندم، ولی وقتی آهنگ کارن همایونفر را شنیدم گفتم آن اتفاقی که می‌خواستیم، افتاد.» هادی حجازی‌فر هم گفت: «وقتی موسیقی کارن همایون‌فر را می‌شنوم باورم نمی‌شود که در فیلمی ایفای نقش کرده‌ام که چنین آهنگی در اختیار دارد.» در پایان مراسم حضار برای شادی روح ناصر چشم‌آذر یک دقیقه ایستادند و این استاد موسیقی را تشویق کردند و سپس آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» در کنار مردم رونمایی شد. منبع: موسیقی ما



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

به‌نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) قصد دارد تا عوامل مشخصی را برای تولید فیلم‌های DC انتخاب کند؛ با استناد به پایگاه خبری فیلم موزیک ریپورتر (Film Music Reporter)، می‌دانیم که موسیقی متن فیلم Aquaman «آکوامن» قرار است تا توسط روپرت گرگسون ویلیامز (Rupert Gregson-Williams) ساخته شود؛ او کسی است که در سال گذشته ساخت موسیقی متن موفق فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» را بر عهده گرفت. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید. در فیلم Aquaman بازیگران مختلفی حضور دارند؛ از جمله بازیگر نقش آکوامن در فیلم‌هایی چون Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن برعلیه سوپرمن: طلوع عدالت» و Justice League «لیگ عدالت»، یعنی جیسون موموآ (Jason Momoa) که نقش آکوامن یا همان پادشاه آتلانتیس را در این فیلم ایفا می‌کند، و آمبر هرد (Amber Heard) نیز قرار است تا در این فیلم نقش همسر او، یعنی مرا (Mera) را ایفا کند. همچنین بازیگران دیگری نیز در این فیلم حضور دارند؛ از جمله ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش نیودیس ولکو (Nuidis Vulko)، تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش تام کری (Tom Curry)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش نرئوس (Nereus)، یحیا عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen) در نقش بلک مانتا (Black Manta)، لودی لین (Ludi Lin) در نقش مارک (Murk)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش ارم ماریوس (Orm Marius)، مایکل بیچ (Michael Beach) در نقش جس کین (Jesse Kane) و در نهایت نیکول کیدمن (Nicole Kidman) نیز که تاکنون موفق به کسب جایزه اسکار نیز شده است، قرار است تا نقش آتلانا (Atlanna) را در این فیلم ایفا کند. این فیلم توسط جیمز وان (James Wan) کارگردانی می‌شود و او این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که به قلم ویل بیل (Will Beall)، جف جانز (Geoff Johns) و خود جیمز وان نوشته شده است، می‌سازد. تهیه‌کننده‌ی این پروژه نیز پیتر سفرن (Peter Safran) است و همچنین زک اسنایدر (Zack Snyder)، دبرا اسنایدر (Deborah Snyder)، راب کوان (Rob Cowan)، جان برگ (Jon Berg) و جف جانز، به‌عنوان تولیدکنندگان اجرایی این فیلم در این پروژه حضور دارند. فیلم Aquaman از تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش گذاشته می‌شود. منبع: Comingsoon گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

اگر مجموعه‌های «فرار از زندان»، «بازی تاج‌وتخت» یا «وست‌ورلد» را تماشا کرده باشید حتما آهنگ‌های مسحورکننده‌ی آن‌ها نظرتان را جلب کرده است؛ در ادامه‌ی این مطلب با زندگی‌نامه‌ی «رامین جوادی» آهنگ‌ساز ایرانی‌تبار این مجموعه‌ها همراه دیجی‌کالا مگ باشید. رامین جوادی در ۱۹ ژوئیه‌ی ۱۹۷۴ در دویسبرگ آلمان به دنیا آمد. مادرش آلمانی است و پدرِ ایرانی‌اش هم از کشور مهاجرت کرده و شهروند آلمان شده. رامین تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در آلمان گذراند. علاقه‌اش به موسیقی خیلی زود معلوم شد؛ در مصاحبه با «دویچه‌وله» دراین‌باره می‌گوید: «خیلی‌زود به علاقه‌ام پی برده شد. اوایل فکر می‌کردم که دکتر بشوم. اما طولی نکشید که تصمیم گرفتم در حوزه‌ی موسیقی فعالیت کنم. من از چهار سالگی شروع به یادگیری موسیقی کردم. مادرم تعریف می‌کند که یک بار به سمت پیانو رفتم و همین‌طور از حافظه یک ملودی را نواختم. در آن لحظه پدر و مادرم یک آن به همدیگر نگاه کردند و به این نتیجه رسیدند که شاید خوب باشد من موسیقی یاد بگیرم. من با نواختن ارگ شروع کردم و تا سن ۱۱ سالگی هم ادامه دادم. از ۱۱ تا ۱۳ سالگی اصلا کار موسیقی نکردم. ۱۳ ساله که بودم گیتار به دست گرفتم و بعد از حدود یک سال و نیم به‌طور فشرده کار تمرین را شروع کردم. توی یک گروه راک شروع به گیتار زدن کردم و آنجا بود که فهمیدم آهنگی که خودم می‌نویسم، همیشه تنها برای صدای سازها تنظیم شده است.» Ramin1 او کار موسیقی خود را با نواختن گیتار و پیانو در چند گروه آلمانی آغاز کرد ولی بعد از این‌که تصمیمش برای تحصیل در زمینه‌ی موسیقی فیلم و اجرای گیتار قطعی شد در ۱۹۹۴ به آموزشکده‌ی موسیقی برکلی در آمریکا رفت. درباره‌ی علت جلب نظرش به موسیقی فیلم می‌گوید: «فیلمی که مرا متحول کرد، وسترن «هفت دلاور» (The Magnificent Seven) بود. من در بچگی طرفدار سرسخت فیلم‌های وسترن بودم و این فیلم همراه با فیلم «جنگ ستارگان» که موسیقی متن‌اش را «جان ویلیامز» کار کرده بود، عاملی شدند که من متوجه شوم موسیقی تا چه اندازه از نظر دراماتیک می‌تواند به کمک یک فیلم بیاید. در نوجوانی به‌طور فشرده کار موسیقی کردم تا بتوانم اول در یک گروه موسیقی و سپس در عرصه‌ی موسیقی فیلم کار کنم. بعد از پایان دبیرستان به آمریکا رفتم و در کالج موسیقی برکلی در بوستون شروع به درس خواندن کردم.» آموزشکده برکلی از معتبرترین موسسه‌های مستقل در زمینه‌ی موسیقی معاصر است؛ این آموزشکده را قبله‌ی مطالعات موسیقی جاز و موسیقی مدرن آمریکا می‌دانند. جوادی در ۱۹۹۸ با بالاترین درجه و دریافت تقدیرنامه از آموزشکده‌ی برکلی فارغ‌التحصیل شد. بعد از پایان تحصیلات، مدتی برای گروه موسیقی My Favorite Relative آهنگ می‌ساخت و می‌نواخت. اولین کار جوادی ساخت موسیقی یک بازی تیراندازی اول‌شخص و عجیب‌و‌غریب به نام System Shock 2 بود که آن را با همکاری «جاش رندال» و «اریک بروسیوس» انجام داد؛ اما حرفه‌ی آهنگ‌سازی و تنظیم او از جای دیگری شروع شد. فعالیت‌ها و رتبه‌ی بالای دانشگاهی جوادی نظر آهنگ‌ساز برجسته‌ی هم‌وطنش، «هانس زیمر» (Hans Zimmer) را جلب کرد. زیمر شاهکارهایی چون موسیقی فیلم‌های «گلادیاتور» و «شیرشاه» را در کارنامه‌ی خود دارد. او جوادی را در شرکت خود به نام Remote Control Productions به کار گرفت؛ این شرکت که پیش‌تر با نام Media Ventures فعالیت می‌کرد در زمینه‌ی ساخت موسیقی فیلم تخصص دارد. جوادی در این شرکت به دست‌یاری یک آهنگ‌ساز مشهور آلمانی دیگر به نام «کلاوس بدلت» گماشته شد. بدلت را بیش‌تر به‌واسطه‌ی مشارکت در ساخت موسیقی فیلم‌های «گلادیاتور» و «ماموریت ناممکن ۲» می‌شناسند. در سال ۲۰۰۳ رامین جوادی با «بدلت» در ساخت موسیقی فیلم «دیوید هیکسون» به نام «طبل را بزن» همکاری کرد. به‌علاوه برای فیلم‌های «ماشین زمان»، «بیسیک»، «تازه‌کار» و «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» نیز آهنگ‌سازی کرد. او یک سال بعد، با خود «هانس زیمر» موسیقی فیلم کارگردان، «جاناتان فرکس» را ساخت؛ این فیلم علمی-تخیلی در ۲۰۰۴ اکران شد و «مرغ طوفان» نام داشت. همکاری جوادی و زیمر در فیلم‌های «یکی باید کوتاه بیاید» و «بتمن آغاز می‌کند» ادامه یافت. ramin3 از این فیلم به بعد بیش‌تر کارهای جوادی به‌صورت مستقل انجام شد. یکی از اولین ساخته‌های مستقل او موسیقی متن فیلمی مشهور «تیغه: سه‌گانگی (۲۰۰۴)» به کارگردانی «دیوید گویر» بود. همکاری جوادی و گویر ادامه پیدا کرد؛ آن‌دو در سال ۲۰۰۶ قرارداد موسیقی متن «مجموعه تیغه» را بستند و او بعدها ساخت موسیقی فیلم «نازاد (۲۰۰۹)» و مجموعه تلویزیونی «فلش‌فوروارد» را هم بر عهده گرفت. جوادی همیشه در مصاحبه‌هایش گفته که دوست دارد در سبک‌های مختلف کار کند، شاید برای همین در سال ۲۰۰۶ آهنگ‌سازی انیمیشن «فصل شکار (۲۰۰۶)» را قبول کرد؛ او بعدها برای انیمیشن‌های «مرا به ماه بپران (۲۰۰۸)»، «فصل شکار ۲ (۲۰۰۸)» هم آهنگ ساخت. اما شاید اولین باری که چشم‌ها را متوجه نام رامین جوادی کرد آهنگ‌سازی مجموعه‌ی محبوب «فرار از زندان» (Prison Break) بود. قرارداد این کار در ۲۰۰۵ بسته شد و چنان مورد توجه قرار گرفت که در همان سال اول در جشنواره‌ی موسیقی «اِمی» ۲۰۰۶ نامزد دریافت جایزه «بهترین موسیقی اصلی فیلم» شد. در همان زمان آهنگ فیلم «از غبار بپرس» (Ask the Dust) را هم ساخت؛ بعد با «بروس آوانس» در فیلم «آقای بروکس» همکاری کرد تا به قول خودش در همه‌ی سبک‌ها آهنگ ساخته باشد. برای این فیلم در جشنواره‌ی جهانی موسیقی فیلم نامزد بخش «کشف سال» شد. او درباره‌ی روند ساختن موسیقی برای یک فیلم، این‌طور به هفته‌نامه‌ی همشهری جوان توضیح می‌دهد: «بعضی وقت‌ها فقط متن را می‌خوانم و صرفا بر اساس داستان شروع می‌کنم به نوشتن قطعه‌های موسیقی. اما بیشتر اوقات فیلم را می‌بینم و براساس خوراک‌های تصویری‌ای که به من می‌دهد آهنگ می‌نویسم؛ بعد با تهیه‌کنندگان و کارگردان فیلم درباره تک‌تک سکانس‌های فیلم بحث می‌کنیم. در حین کار، هر قطعه موسیقی‌ای که نوشته می‌شود را در اختیار عوامل می‌گذاریم و درباره‌ی آن گفت‌وگو می‌کنیم تا درنهایت به یک نتیجه‌ی به‌دردبخور و شنیدنی برسیم.» در سال ۲۰۰۸ آهنگ‌سازی فیلم «فریب» (Deception) ساخته‌ی «مارسل لنگنگر» را بر عهده گرفت، تا این‌که در همان سال با دومین شاهکارش دوباره سروصدا به پا کرد: فیلم «مرد آهنی» از ساخته‌های استودیو «مارول». رامین برای ساخت موسیقی متن این فیلم سنگ‌تمام گذاشت، چراکه فارغ از موضوع کاری او از نوجوانی عاشق این ابرقهرمان بود و کتاب‌های مصور آن را از دهه‌ی ۷۰ میلادی دنبال می‌کرد. جوادی برای فیلم بیشترین استفاده را از گیتار، ساز مورد علاقه‌اش، برد. موسیقی متن فیلم‌های «مدال افتخار (۲۰۰۹)» (Medal of Honor) ساخته‌ی «کالین پتر نتسر»، «برخورد تایتان‌ها (۲۰۱۰)» (Clash of the Titans) ساخته‌ی «لویس لتریر»، «داستان‌های یک لاک‌پشت:ماجراهای سامی» (A Turtle’s Tale: Sammy’s Adventures) و « شب ترس» (Fright Night) همگی از کارهای او تا ۲۰۱۱ میلادی هستند. سال ۲۰۱۱ نقطه‌ی عطفی در زندگی کاری رامین جوادی به‌حساب می‌آید؛ او در این سال آهنگ‌سازی مجموعه‌های تلویزیونی «سلطان‌های فرار» (Breakout Kings)، «مظنون» (Person of Interest) و مهم‌تر از همه، «بازیِ تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، مجموعه‌ی مشهور و پرخرج شبکه‌ی HBO را به‌دست گرفت. او موسیقی بازی ویدیویی این مجموعه را هم خودش انجام داده. Ramin4 جوادی در پاسخ به سوالی درباره‌ی چگونگی طرح‌ریزی موسیقی برای این سریال چندوجهی به دویچه‌وله گفت: «این درست همان پرسش اصلی‌ای بود که تهیه‌کنندگان همان ابتدای کار از من پرسیدند. از آنجا که اتفاق‌های زیادی در این سریال رخ می‌دهد و شخصیت‌های زیادی هم وجود دارند، خیلی کار سختی می‌شد اگر ما برای هر کدام از آن‌ها یک تم موسیقی مشخص می‌کردیم. برای همین هم تصمیم گرفتیم که برای هر اتفاق مجزا و هر خانواده که در سریال مطرح می‌شوند، تم‌های موسیقی بنویسیم و تنظیم کنیم. وقتی یکی از شخصیت‌ها از یک خانواده کنار گذاشته می‌شود، در برخی موارد ما یک تم مشخص برای این شخصیت تنظیم کردیم و اجازه دادیم که رویداد اتفاق افتاده در سریال الهام‌بخش کارمان باشد. برای مثال شخصیت «تیان گریجوی»؛ در فصل اول او هنوز صاحب یک تم موسیقی شخصی نیست، اما در فصل دوم وقتی‌که او شروع می‌کند راه خودش را برود و تبدیل به شخصیت مهمی می‌شود، ما یک تم موسیقی به او اختصاص دادیم. بر اساس همین اصل، ما موسیقی سریال را پیش بردیم.» جوادی درباره‌ی این‌که آیا تاثیر ریشه‌های ایرانی‌اش در انتخاب موسیقی‌های این سریال که گاهی در آن نواهای قومی هم شنیده می‌شود می‌گوید: «قطعا چنین تاثیری وجود داشته. من معتقدم که اصلا همین مورد بود که به نظر تهیه‌کنندگان سریال جذاب می‌آمد. فکر می‌کنم آن‌‌ها می‌خواستند یک موسیقی «جهانی» برای این سریال داشته باشند. ازآنجایی‌که ما در یک دنیای تخیلی به سر می‌بریم و شخصیت‌هایی مثل «دنریس تارگریان» و قبیله «دوتاراکی» ریشه‌های قومی دارند، راه استفاده برای سازهای قومی مثل تایکو (یک نوع طبل ژاپنی) یا دودوک (بالابان) باز بود. تهیه‌کنندگان این ایده را دوست داشتند. من شخصا به جمع‌آوری سازهای قومی علاقه دارم. به عنوان یک گیتاریست − تا زمانی که سیم‌ها روی ساز باشند – می‌توانم معمولا به یک شکلی ساز را بنوازم. برای همین هم خیلی اهل نوآوری هستم.» جالب است بدانید جوادی خود از مسیر فصل‌های بعد این سریال اطلاعی ندارد و بعد از تکمیل هر فصل موسیقی آن را می‌سازد: «من بعد از تماشای هر فصل سریال «بازی تاج‌وتخت» با خودم می‌گویم: عجب فصلی بود! آن‌ها چطور می‌خواهند داستان را ادامه بدهند و بهتر کنند؟! وقتی‌که فصل جدید سریال به دستم می‌رسد می‌بینم آن‌ها واقعا موفق شده‌اند از فصل قبل هم بهتر عمل کنند.» Ramin5 رامین جوادی به جز دنیای فیلم و سریال در عالم بازی‌های رایانه‌ای هم شناخته شده است؛ همان‌طور که پیش‌تر گفتیم اولین بار در ۱۹۹۹ برای بازی System Shock 2 آهنگ ساخت؛ اما تا تجربه‌ی بعدی‌اش در این حوزه یک دهه فاصله افتاد. جوادی در ۲۰۱۰ آهنگ‌سازی بازی «نشان افتخار (Medal of Honor)» را انجام داد. یک سال بعد بازی «دنده‌ ۲: رها» را آهنگ‌سازی کرد. موسیقی بازی‌های «نشان افتخار: جنگ‌جو»، «چرخ‌دنده‌های جنگ ۴ (Gears of War 4)» همگی از ساخته‌های او هستند. رامین جوادی بعد از آهنگ‌سازی فیلم پرفروش «پسیفیک ریم» در ۲۰۱۳ و «ناگفته‌های دراکولا» در ۲۰۱۴، کار سینمایی دیگری نکرده بود تا این‌که امسال موسیقی متن دو فیلم «دیوار بزرگ چین» و «وارکرفت» را ساخت. اولی فیلمی حماسی-تاریخی و علمی تخیلی است و دومی هم که ساخته‌ی اخیر «دانکن جونز» است بر اساس بازی ویدیویی وارکرفت و داستان آن تولید شده. ramin7 جوادی امسال در جدیدترین فعالیتش، دوباره در همکاری با شبکه‌ی HBO آهنگ‌سازی مجموعه‌ی شاهکار «دنیای غرب» (WestWorld) را انجام داد و در خلاقیت‌های بصری و فیلم‌نامه‌ای این مجموعه را به بهترین شکل تکمیل کرد. او در گفت‌وگویی درباره‌ی ویژگی موسیقی این سریال وسترن-علمی-تخیلی صحبت کرده و به استفاده از آهنگ‌های مشهور سبک راک در موسیقی «دنیای غرب» اشاره کرده است. در هر قسمت سریال اجرای پیانوی یکی از آهنگ‌های مشهور گروه‌های راک در سریال «وست‌‌ورلد» شنیده می‌شود و تماشاگران سعی می‌کنند منبع الهام را بیابند. جوادی درباره‌ی این‌که چرا این آهنگ‌های راک را برای این سریال مناسب دانسته می‌گوید: «فکر می‌کنم کاملا مناسب و منطبق هستند. مثل آهنگ «درختان پلاستیکی قلابی» (از گروه « ریدیوهد» (Radiohead). اگر فقط عنوانش را در نظر بگیرید و با «دنیای غرب» مقایسه کنید؛ چه چیزی واقعی است؟ چه چیزی غیرواقعی است؟ می‌توان به شیوه‌های متنوع تفسیرش کرد.» هم‌چنین در طول سریال کاور آهنگ‌هایی مثل «بدون غافلگیری» از گروه ریدیوهد، «حفره‌ی سیاه خورشید» از گروه ساندگاردن، «سیاه رنگش کن» از رولینگ استونز و «جنگل» از گروه کیور شنیده می‌شود. جوادی درباره‌ی دنیای خلق شده در سریال جاناتان نولان گفته است: «چیزی که باعث می‌شود دوستش داشته باشم این است که همه‌چیز یک‌باره ظاهر می‌شود و انتظارش را نداریم. صحنه‌ها و شیوه لباس پوشیدن مردم را می‌بینیم ولی باز به این فکر می‌کنیم که آن‌ها ربات هستند و کلا برای سرگرمی مدرن ساخته شده‌اند، به این فکر می‌کنیم که افراد مسلط، همه‌چیز را دقیق ساخته‌اند، حتی هرآنچه با آن پیانوی توی کافه اجرا می‌شود. آهنگ‌ها از همان زمان می‌آیند و وقتی آهنگ‌ها مال آن زمان نیست، این مساله یادآور می‌شود که «صبر کنید ببینم. یک چیز درست نیست. این واقعی نیست.» این ابزار قدرتمندی است که فقط موسیقی می‌تواند از پسش بر بیاید.» ramin6 رامین در ادامه توضیح می‌دهد که آن پیانوی در حال نواخته شدن، نقش مهمی در سریال و کار او بازی کرده است: «جونا (جاناتان نولان) به من عکس‌هایی نشان داد که آن‌ها برنامه ریخته بودند تا در تیتراژ آن ربات کامل‌نشده حاضر باشد و پیانو را بنوازد. من فهمیدم کل قطعات باید حول محور آن باشد. این عکس‌ها خود‌به‌خود همه‌چیز را برایم متفاوت کرد، وگرنه کار می‌توانست در یک مسیر کاملا متفاوت برای ساخت موسیقی پیش برود.» جوادی با اشاره به این نکته که پیانو را به عنوان یک شیوه‌ی مینیمال برگزیده، یادآوری می‌کند که پیانو در سریال مدام تکرار می‌کند که این تم اصلی موسیقی پارک است. او هم‌چنین می‌گوید که با استفاده از آهنگ‌های مدرن امیدوار بوده که تماشاگران به یاد شخصیت‌های دیگر در آن جهان بیفتند: «مثلا با «سیاه رنگش کن» فکر می‌کنید: «اوه، این وقتی بود که هکتور وارد شهر شد و آن تیراندازی بزرگ اتفاق افتاد.» آهنگ فقط شما را یاد آن واقعه می‌اندازد. همه‌چیز در آن صحنه‌های بزرگ، برنامه‌ریزی شده که شامل موسیقی هم می‌شود. این یک رویداد طراحی‌شده است.» Ramin2 رامین جوادی پارسی نمی‌داند و به همین‌خاطر ارتباط خاصی با محافل ایرانی ندارد؛ او در مصاحبه با هفته‌نامه‌ی همشهری جوان گفت: «من چون پارسی بلد نیستم خیلی با فیلم‌های ایرانی آشنایی ندارم. بنابراین موسیقی فیلم‌های ایرانی را هم خیلی کم شنیده‌ام. به‌علاوه آن‌طور که باید و شاید موسیقی ایرانی گوش نمی‌کنم. وقتی به خانه فامیل‌های ایرانی‌مان می‌رویم حسابی موسیقی ایرانی گوش می‌دهیم. ویولون ایرانی را خیلی دوست دارم. در این سبک از نوازندگیِ ویولون، احساس‌های انسانی خیلی نمود پیدا می‌کنند.» جوادی در پاسخ به این سوال که ساختن موسیقی فیلم با استفاده از دستگاه‌ها و ملودی‌های ایرانی چطور است گفت: «نکته‌ی چالش‌برانگیز و هیجانی ساختن موسیقی فیلم، این است که تهیه‌کننده‌ها از تو می‌خواهند در سبک‌ها و نحله‌های مختلف موسیقی بسازی. من همیشه دوست دارم در فرهنگ‌ها و ملیت‌های گوناگون همه دنیا دنبال تونالیته‌های جور واجور بگردم.» رامین جوادی کار برای هالیوود را طاقت‌فرسا توصیف می‌کند: «صنعت ‌هالیوود یعنی کار طاقت‌فرسا. ببین، شاید یک‌دفعه یک دری کاملا شانسی به روی تو باز شود، اما برای عبور از آن در، فقط کارِ زیاد است که می‌تواند به تو کمک کند. من عاشق این کار هستم؛ عاشق کار با کارگردان‌های خوب هستم؛ خیلی دلم می‌خواهد یک روز بتوانم با «کلینت ایستوود (بازیگر سه‌گانه‌ی مشهور یک مشت دلار، به‌خاطر چند دلار بیش‌تر و خوب بد زشت) کار کنم. فیلم‌های او داستان‌های فوق‌العاده‌ای دارند، به‌خوبی هم کارگردانی شده‌اند. من همیشه از دیدن فیلم‌های او لذت می‌برم.» رامین جوادی درباره‌ی این‌که چقدر به جشنواره‌هایی مثل «گِرَمی» و «اِمی» اهمیت می‌دهد و از بین کارهایش کدام را بیشتر دوست دارد گفت: «نامزد شدن در این جایزه‌های معتبر واقعا غرور‌آفرین است. بعد از سال‌ها کار بی‌وقفه حس خوبی به آدم دست می‌دهد؛ اما مطمئن نیستم که این نامزد شدن‌ها دقیقا چه کمکی به پرکار شدن من در صنعت موسیقی فیلم می‌کند. فقط امیدوارم توجه فیلم‌سازان را به من جلب کند. از میان کارهایم «طبل را بزن» بیشتر مورد علاقه‌ام هست شاید چون اولین فیلمی بود که برایش موسیقی ساختم. از طرفی من چون از بچگی عاشق کتاب‌های کمیک استریپ بودم، خیلی خوش‌به‌حالم شد که روی موسیقی فیلم‌های «مرد آهنی» و «بتمن آغاز می‌کند» کار کردم» به نظر شما موسیقی فیلم چه سهمی در اثرگذاری یک فیلم دارد؟ چقدر به کارهای رامین جوادی علاقه دارید؟ به نظرتان نقش او در موفقیت مجموعه‌های عظیمی مانند «بازی‌ِ تاج‌وتخت» و «دنیای غرب» چیست؟ ‌‌‌‌ ‌‌‌ شبکه‌های اجتماعی «رامین جوادی»: اینستاگرام توییتر فیسبوک دیجی کالا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

آهنگساز نامزد اسکار، جان موریس (John Morris) در سن ۹۱ درگذشت‌. طبق گفته‌ی دختر موریس، برانون موریس (Bronwen Morris)، پدرش در خانه‌اش در Red Hook در نیویورک بدلیل عفونت دستگاه تنفسی فوت کرد. با سینماگیمفا همراه باشید. این آهنگساز که در بخش بهترین آهنگ فیلم Blazing Saddles و همچنین بهترین آهنگسازی فیلم The Elephant Man نامزد دریافت اسکار شد، در طول حرفه کاری‌اش چندین جایزه گرفت. از او در جایزه امی سال ۱۹۷۹ بخاطر آهنگ‌سازی برنامه کودکان شبکه NBC، یعنی Special Treat یاد شد و چندین جایزه‌ی ASCAP برای آهنگ فیلم Coach دریافت کرد. موریس بیشتر بخاطر ارتباطش با مل بروکس (Mel Brooks) و جن وایلدر (Gene Wilder) مشهور شد که بخاطر خیلی از کمدی‌های کلاسیک‌شان از جمله Young Frankenstein و Spaceballs نمره بالایی گرفت. فوت موریس را روزنامه The New York Times اعلام کرد. علاوه بر دخترش، وی پنج نوه و دو نتیجه دارد. پسر موریس، ایوان، سال ۲۰۱۴ فوت شد. او مردی به شدت خجالتی بود که بخاطر شلوغی نواختن پیانو در کنسرت را نپذیرفت و ترجیح داد بعنوان آهنگساز برای خواننده‌ها پیانو بنوازد و وقتی آهنگسازی نمی‌کرد، بعنوان مدیر و رهبر رقص در Broadway کار می‌کرد. مل بروکس (Mel Brooks) بعنوان اولین دست راست احساسی‌اش توصیف کرد و آن‌ها اولین بار روی دو قطعه موسیقی کوتاه Broadway یعنی Shinbone Alley سال ۱۹۵۷ و All-American سال ۱۹۶۲ کار کردند. وقتی بروکس شروع به فیلم‌سازی کرد، از دوست قدیمی‌اش، موریس خواست تا آهنگسازی اولین فیلمش، The Producers، را برعهده بگیرد. این باعث شد مسیر جدید کاری برای موریس آغاز شود که به آهنگسازی برای هر فیلم بروکس ادامه داد. به دنبال همکاری جن وایلدر و بروکس در فیلم Young Frankenstein، موریس آهنگ خیلی از فیلم‌های وایلدر از جمله The Adventure of Sherlock Holmes’ Smarter Brother و The Woman In Red را ساخت. از موریس نیز بخاطر کارش در بخش آهنگسازی فیلم‌های کلاسیک مانند Clue و Dirty Dancing یاد می‌شود. منبع: screenrant گیمفا



:: موضوعات مرتبط: اخبار موسیقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

به‌تازگی جان ویلیامز (John Williams)، آهنگساز افسانه‌ای ۸۶ ساله‌ی دنیای سینما، که به تازگی پنجاه و یکمین نامزدی خود در مراسم اسکار را هم تجربه کرده است، اعلام کرده که قصد دارد پس از آهنگسازی نهمین قسمت سری Star Wars «جنگ ستارگان» خود را از ساخت آهنگ برای این سری بازنشسته کند. برای جزییات بیش‌تر با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید. جان ویلیامز (John Williams) در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اظهار کرده است که پس از Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم»، از این سری کنار خواهد کشید. او گفت: ما می‌دانیم که جی. جی آبرامز (J.J. Abrams) در حال ساخت یک قسمت دیگر برای سال آینده است که من مشتاقانه برای او کار را انجام خواهم داد و منتظر آن هستم. این [قسمت] سری را به نهمین قسمت خود می‌رساند و کاملاً برای من کافی است. مشخصاً در این مرحله از حرفه‌ی کاری او، هیچ فردی به جان ویلیامز نمی‌گوید که چه کاری انجام دهد و برای چه عنوانی آهنگسازی کند. او یک افسانه‌ی زنده در آهنگسازی سینما است و اکنون نیاز ندارد که همچنان برای سری محبوب جنگ ستارگان آهنگسازی کند، حتی اگر در Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» آهنگ‌های فوق‌العاده‌ای را خلق کرده باشد. از همین لحظه مشتاقیم تا بدانیم که او چه آهنگ‌هایی را برای قسمت بعدی جنگ ستارگان که احتمالاً آخرین قسمت حضور او در این سری است، خلق می‌کند. فیلمبرداری Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» در تابستان امسال شروع خواهد شد. نهمین قسمت سری جنگ ستارگان که بازیگرانی نظیر دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار ایزاک (Oscar Isaac) و آدم درایور (Adam Driver) در آن ایفای نقش خواهند کرد، برای اکران در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. منبع: Collider گیمفا



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

زومجی در این پست آموزشی، روش اجرای آهنگ‌های مورد علاقه شما را در بازی Forza Horizon 3 آموزش می‌دهد. امسال شاهد عرضه یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ چند سال اخیر بودیم. بازی Forza Horizon 3 توانست با تمامی نکات مثبتی که در خود گنجانده بود، تبدیل به بهترین گزینه برای طرفداران این سبک بازی‌ها شود. ما نیز در زومجی به بررسی این بازی پرداختیم و Forza Horizon 3 از دید ما نمره بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد. در میان تمامی نکات مثبت این بازی، این که بازیکنان قادر باشند آهنگ‌های شخصی خود را در هنگام بازی گوش دهند یکی از بهترین ویژگی‌هایی بود که Forza Horizon 3 در اختیار مخاطبان خود قرار داد. بازیکنان با استفاده از قابلیت‌های One Drive و Groove Music قادر هستند هر آهنگی را که در دوست دارند به راحتی و بدون دردسر در دنیای بازی و در هنگام رانندگی گوش کنند. یکی از نکات منفی که در دو قسمت سری Horizon وجود داشت این بود که بازیکنانی که بیش از صد‌‌ها ساعت وقت پای بازی خود می‌گذاشتند، آهنگ‌های بازی برای‌شان تکراری و خسته کننده می‌شد. اما استودیو پلی‌گراند، علاوه بر گسترش تعداد و سبک آهنگ‌های بازی، با قرار دادن این قابلیت که بتوانید موزیک‌های خود را درون بازی گوش کنید، دیگر اجازه نمی‌دهد که بازیکنان حداقل از این بخش بازی خسته شوند. ما نیز در زومجی در این مقاله آموزشی کوتاه سعی داریم تا روش اجرای آهنگ‌های شخصی و مورد علاقه بازیکنان را در بازی Forza Horizon 3 آموزش دهیم. 1 برای شروع کار شما ابتدا باید از طریق سایت یا برنامه One Drive آهنگ‌های مورد نظر خود را آپلود کنید. برای این کار، هنگامی که وارد سایت وان درایو شدید، با ایمیلی که گیمرتگ ایکس‌باکس لایو شما روی آن ساخته شده است وارد محیط کاربری خود شوید. حال در قسمت فایل‌ها و از طریق گزینه آپلود، آهنگ‌های مورد علاقه خود را آپلود کنید. این کار ممکن است با توجه به سرعت اینترنت شما و تعداد و حجم ترک‌هایی که آپلود می‌کنید چندین و چند دقیقه طول بکشد. 2 پس از آپلود آهنگ‌های مورد نظر، کار شما با برنامه یا سایت وان درایو تمام شده است و حال باید به سراغ برنا‌مه Groove Music در ویندوز 10 یا نسخه‌های موبایلی Groove Music بروید. در این بخش، در سمت چپ برنامه، گزینه‌ای به نام Playlists وجود دارد که باید پس از کلیک روی گزینه + پوشه آهنگ‌های مورد نظر خود را بسازید. بعد از نوشتن نام پوشه خود که می‌تواند هر چیزی که دوست دارید باشد، با کلیک بر روی گزینه Save، پوشه خود را بسازید و ذخیره کنید. 3 حال برای به اتمام رساندن کار، باید پس از انتخاب آهنگ‌های خود، در قسمت پایین صفحه با کلیک بر روی گزینه Add to، ترک‌های خود را به پوشه‌ای که ساخته‌اید انتقال دهید. انجام این کار بیشتر از چند لحظه طول نمی‌کشد و پس از انجام آن، کار شما با رایانه شخصی و برنامه‌های One Drive و Groove Music تمام شده است. forza حال باید وارد بازی خود از طریق کنسول ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 شوید و در قسمت Home، وارد بخش تنظیمات صدا یا Audio شوید. پس از وارد شدن به این بخش، گزینه دوم این لیست مربوط به Grove Music Playlist می‌شود و باید توسط فلش‌های چپ و راست کنترلر، آن پوشه‌ای که در برنامه Groove Music ساخته‌اید را در این بخش انتخاب کنید. البته این را هم فراموش نکنید که اگر به صورت آنلاین وارد بازی نشوید، پوشه و آهنگ‌هایی که آپلود کرده‌اید هرگز در این بخش ظاهر نخواهند شد. forza کار تمام شد! حالا در هنگام رانندگی و با استفاده از فلش‌های چپ و راست، رادیو بازی را روی Groove Music قرار دهید و از تمامی آهنگ‌هایی که انتخاب و آپلود کرده‌اید لذت ببرید. البته یکی از نکات منفی این بخش این است که نمی‌توان در لیست آهنگ‌ها چرخید و آن‌ها را عقب و جلو ز‌د. البته روشی برای انجام این کار وجود دارد. به این ترتیب که اگر می‌خواهید زودتر به آهنگ‌های بعدی برسید، باید موج رادیو‌یی را عوض کنید و سپس دوباره وارد ایستگاه رادیویی Groove Music شوید. به این ترتیب آهنگ بعدی شروع به پخش شدن می‌کند. البته خوب این روش به آن صورت قابل قبول نیست و بهتر بود که قادر بودیم خودمان آهنگ‌ها را عوض کنیم، اما به هر حال، گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود در هنگام رانندگی در دنیای استرالیای Forza Horizon 3 لذتی عالی دارد که باید آن را تجربه کنید.



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

در رابط کاربری جدید بازی Battlefield 4 بخشی برای بازی Battlefield 1 وجود دارد که با ورود به آن می توانید موسیقی متن این بازی را بشنوید. بروزرسانی جدید بازی Battlefield 4 تغییراتی در رابط کاربری این بازی بوجود آورده است که از بین آن‌ها می‌توان به تغییر در ظاهر منوها، امکان جابه‌جایی بین بازی‌های سری بتل‌فیلد و حذف شدن Battlelog اشاره کرد. اما یکی از بخش‌های جدید این رابط کاربری صفحه‌ای مربوط به بازی Battlefield 1 است که با ورود به آن علاه بر مشاهده تریلر منتشر شده در نمایشگاه گیمزکام و پیش‌خرید، می‌توانید به موسیقی تم فوق‌العاده این بازی که به سبک ارکسترال ساخته شده، گوش فرا دهید. ویدیویی از این بخش را در زیر مشاهده می‌کنید: دانلود SD360p | دانلود HD720p پیش از این در نسخه آلفا محدود بازی Battlefield 1 که در دسترس برخی از اصحاب رسانه و بازیکنان قرار گرفته بود، این موسیقی تم شنیده شد. بتای عمومی این بازی از تاریخ ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی آغاز خواهد شد. با این حال Battlefield Insiderهایی که تا پیش از تاریخ ۲۱ آگوست (۳۱ مرداد) به عضویت خبرنامه کمپانی الکترونیک آرتز را در آمده باشند، ایمیلی حاوی یک کد دریافت می‌کنند که با استفاده از آن می‌توانند زودتر از دیگران به تجربه بازی بپردازند. در بتای عمومی بازی Battlefield 1، بازیکنان در صحرای سینا که قابلیت میزبانی ۶۴ بازیکن همزمان را دارد، به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، تمام نقشه‌های این بازی دارای آب و هوای پویا خواهند بود. اخیرا شایعه‌ای مبنی بر حجم ۶٫۲ گیگابایتی بتای Battlefield 1 بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان پخش شد. زومجی



:: موضوعات مرتبط: موسیقی بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

موسیقی ما - موسیقی متن فیلم «به وقت شام» ساخته کارن همایون‌فر‌ روز دوشنبه 17 اردیبهشت با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، کارن همایونفر و جمعی از اهالی سینما و موسیقی در پردیس کوروش رونمایی می‌شود. آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» در 22 قطعه ساخته شده که سال گذشته برنده سیمرغ بلورین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر نیز شده است. مراسم رونمایی از این آلبوم موسیقی در اکران مردمی فیلم «به وقت شام»، ساعت 22 در پردیس سینمایی کورش با حضور سینمادوستان برگزار خواهد شد. فیلم سینمایی «به وقت شام» روایت متفاوتی از موضوع داعش و نبرد با این گروهک تروریستی دارد که پنجمین همکاری حاتمی‌کیا و همایونفر محسوب می‌شود. این آهنگساز مطرح که از فیلم «به وقت شام» با عنوان بزرگترین، پیچیده‌ترین و بی‌پرواترین تولید سینمایی ایران یاد کرده بود درباره موسیقی این فیلم گفته است: «من برای موسیقی «به وقت شام» زحمت زیادی کشیدم ولی تجربه این‌طور بوده که برای کارهای متوسط تشویق و برای کارهای خیلی خوبم تنبیه شده‌ام؛ به همین دلیل هیچ‌گاه ‌نمی توانم درباره کیفیت این اثر نظر بدهم. ما ماه‌ها روی موسیقی این اثر کار کردیم و در طول کار خیلی چیزها را حذف و خیلی چیزها را اضافه کردیم و اتودهای زیادی زدیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ابراهیم حاتمی‌کیا در هیچ موردی -از مونتاژ و فیلمبرداری گرفته تا ساخت موسیقی- کوتاه نمی‌آید بنابراین همه عوامل همیشه مجبور هستند که بهترین کار خود را ارائه کنند.» نظارت ضبط و بخشی از میکس و مسترینگ موسیقی این فیلم که در استودیو «شهر صدا» انجام گرفته، به عهده احسان بیرقدار بوده و ضبط کل مجموعه و میکس و مسترینگ موسیقی تیتراژ آن نیز توسط حامی حقیقی صورت گرفته است. کارن همایونفر که سال گذشته علاوه بر فیلم سینمایی «به وقت شام»، برای موسیقی متن فیلم «عرق سرد» نیز نامزد کسب سیمرغ بود، برای فیلم‌های «زادبوم» (ابوالحسن داوودی) و «جرم» (مسعود کیمیایی) سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده بود و در دوره قبلی جشنواره هم موفق شد سومین سیمرغش را از این جشنواره سی و شش ساله دریافت کند. منبع: موسیقی ما نویسنده: فرزان صوفی



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

امسال سال بسیار خوبی برای طرفداران «دنیای سینمایی دی سی» (DCEU) بود. آثار زیادی در این زمینه به نمایش درآمدند و فیلم هایی مانند «زن شگفت انگیز» و «بتمن» نیز در آینده اکران خواهند شد. یکی از بهترین آثار در این زمینه، فیلم «جوخه انتحار» است که توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. علاوه بر داستان و جلوه های ویژه، بسیاری از جنبه های دیگر فیلم نیز مورد تحسین قرار گرفته اند. از جمله آن ها می توان به موسیقی آن اشاره نمود که توانسته بسیار موفق ظاهر شود. آلبوم آهنگ های «جوخه انتحار»، از آهنگ هایی ساخته چند هنرمند و در چندین ژانر تشکیل شده که برخی از آن ها به طور اختصاصی برای فیلم ساخته شده اند. تعدادی از آهنگ ها توانسته اند نظر مردم را جلب نموده و به شهرت برسند. به علاوه، آن ها در میان نامزدهای دریافت جوایز گرمی نیز دیده می شوند. اینستاگرام رسمی «جوخه انتحار»، در پست اخیر خود به این آهنگ ها اشاره کرده است. «Heathens» ساخته گروه «Twenty One Pilots»، «لامبورگینی بنفش» ساخته «Skrillex and Rick Ross» و کل آلبوم منتشر شده، در بخش های مختلف کاندید شده اند. s آهنگ های «Heathens» و «لامبورگینی بنفش» در بخش «بهترین آهنگ برای رسانه تصویری» با حریفانی مانند «Can’t Stop the Feeling» برای فیلم ترول ها، «همانند آتش»، «همه چیز را امتحان کن» ساخته شکیرا برای زوتوپیا و «نقاب» ساخته «پیتر گابریل» برای فیلم «اسنودن»، به رقابت خواهند پرداخت. روزیاتو



:: موضوعات مرتبط: موسیقی فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

سرویس استریم موسیقی اسپاتی‌فای حتی برای خیلی از علاقه‌مندان به موسیقی در ایران آشنا است و از آن در گ سرویس استریم موسیقی اسپاتی‌فای حتی برای خیلی از علاقه‌مندان به موسیقی در ایران آشنا است و از آن در گوشی‌های هوشمند یا رایانه‌های شخصی استفاده می‌کنند. حال این سرویس محبوب قرار است راه خود را به کنسول‌های خانگی سونی باز کند تا از این پس کاربران هنگام بازی هم بتوانند از شنیدن موسیقی لذت ببرند. با زومجی همراه باشید. سرویس اسپاتی‌فای به صورت انحصاری به بخشی از پلتفرم پلی‌استیشن موزیک اضافه می‌شود و جای سرویس موزیک آنلیمیتد(Music Unlimited) را می‌گیرد. سرویس Music Unlimited در تاریخ ۲۸ مارچ (۸ فروردین ۱۳۹۴) به طور کامل در ۱۹ کشور دنیا از کار خواهد افتاد و کسانی که حساب کاربری فعال دارند از ۲۸ فوریه (۹اسفند ۱۳۹۳) به مدت یک ماه اشتراک رایگان دریافت می‌کنند. همزمان با پایان کار سرویس Music Unlimited، در بخش پلی‌استیشن موزیک، کاربران شاهد سرویس استریم اسپاتی‌فای خواهند بود که دو حساب کاربری رایگان و ویژه (Premium) در خود دارد. حق اشتراک ماهیانه‌ی این سرویس ۹.۹۹ پوند در بریتانیا خواهد بود. این سرویس علاوه بر کنسول‌های خانگی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4، روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌‌های اکسپریا سونی هم قابل استفاده خواهد بود. از نکات جالب استفاده از این سرویس، امکان پخش موسیقی هنگام اجرای بازی است که مورد علاقه‌ی طرفداران موسیقی و بازی قرار خواهد گرفت. فرد داتون از سونی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام کرد که کاربران پلی‌استیشن نیازی به خرید اشتراک ماهانه هم نخواهند داشت و فقط نسخه‌ی رایگان اسپاتی‌فای دارای بنرها و بخش‌های تبلیغاتی خواهد بود. سرویس استریم موسیقی اسپاتی‌فای دارای بیش از ۳۰ میلیون قطعه موسیقی و ۱.۳ میلیارد لیست پخش متنوع است که آن را تبدیل به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی کرده است. سونی هنوز به طور رسمی از بخش پلی‌استیشن موزیک رونمایی نکرده اما انتظار می‌رود در ماه مارچ خبرهایی از آن منتشر شود. منبع: PlayStation Blog زومجی



:: موضوعات مرتبط: اخبار موسیقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد